Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sjors

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
sjorscoupe
Amerika-newbie

Sjors

Bericht door sjorscoupe »

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Sjors uit Rotterdam.

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik meer info wilde hebben over het emigreren naar Amerika. Ook over de loterij die men van een greencard kan voorzien.

Ik zal even uitleggen hoe deze droom is ontstaan.

In 2003 deed ik mee met een buitenlandse stage via het Nederlandse bedrijf X-Grant. Dankzij dit bedrijf kreeg ik met nog 11 andere jongeren een stage aangeboden in Cincinnati Ohio. We werkten 3 maanden lang de hele zomer bij Paramounts King's Island. Een pretpark met bizarre achtbanen.
Daar kreeg ik een relatie met een Amerikaanse ( deze relatie is niet meer vanwege de afstand ). Ook maakten we hele goede vrienden waar we vaak bleven logeren. We huurden deze drie maanden een appartement op de campus van de University van Cincinnati. Vaak sliepen we dus bij die vriend van ons die in een hele luxe wijk woonde met de golfbanen tussen de woningen. De luxe deed onze ogen openen. Het werken en leven in de Us beviel mij prima. ik had ook totaal geen heimwee naar ons landje.
Die vriend van ons nodigde ons uit om de kerst en nieuwjaar bij hem te komen vieren.

Zo keerden we in December 2003 terug naar Amerika.

Deze keer eerst voor 2 weken naar Fort Meyers Florida. Hier verbleven we in zijn vakantiewoning met zijn familie en vierden we samen kerst. Een geweldige ervaring. Na de kerst vlogen we terug naar Cincinnati om daar nieuw jaar te vieren. 5 dagen in 2004 zat deze vakantie er weer op en vertrokken we weer naar huis.

Doordat ik op school zat en niet veel verdiende is het er nooit meer van gekomen om teurg te gaan.

in de zomer van 2008 ben ik met mijn huidige vriendin naar New York gegaan! Wat een Wereldstad! Weer werd ik warm van binnen toen ik in de US was en voelde me helemaal thuis.

Deze zomer ben ik met vrienden en me vriendin naar Orlando gegaan en heel Flordia rondgereden. Ik was het nu zat en wilde nu gaan uitzoeken wat ik zou moetne doen om te Emigreren.

Zodoende ben ik dus op dit forum gekomen.

Nu nog vanuit Nederland. Hopenlijk binnen een aantal jaar vanuit Amerika!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Sjors

Bericht door hekkie »

Hallo Sjors,

Welkom op ons forum. Leuk dat je zo uitgebreid je ervaringen met Amerika hier verteld. Voor informatie en vragen over het emigreren verwijs ik naar ons Emigratieforum. Er staat daar heel wat info waar je wellicht een hoop uit kunt halen.

Veel succes met je Amerikadroom.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer