Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dennis666 stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Dennis666
Amerika-ontdekker

Dennis666 stelt zich voor

Bericht door Dennis666 »

Gegroet iedereen,

Ik ben dus Dennis, een 29 jarige belg. Ik vertoef reeds maanden op dit forum, maar mij nooit geregistreerd, nu toch maar eens gedaan...
Dit forum is van een haast onschatbare waarde geweest bij de planning van onze amerikareis.

In de lente van dit jaar zijn mijn vrouw en ik voor de eerste maal in de states geweest voor onze huweljksreis, en het was een overweldigende ervaring. Helaas hadden we slechts 2 weken, maar door een grondige voorbereiding (en héél vroeg opstaan) hebben we er toch het maximale uit kunnen halen. De vrees van familie 'zo ver alleen onder uw beiden, met een huurauto' bleek ongegrond.

Mijn vrouw en ik zijn beiden natuurmensen, dus de grote steden hebben we links laten liggen en hebben ons gefocust op de nationale parken. Joshua Tree, Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion, Death Valley, Sequoia en Yosemite hebben we bezocht, en zelfs enkele hele mooie hikes gedaan. We hebben zelfs de tijd gevonden voor de horseshoe bend, lower Antelope canyon en het Valley of Fire State Park (echt een aanrader!).
Al deze natuurpracht heeft zo een indruk op ons nagelaten, dat we gewoon moeten teruggaan.

Het plan is om volgend jaar in september voor 3 weken terug te gaan. Dan staan Yellowstone, Grand Teton, Capitol Reef Arches, Dead Horse SP, Monument Valley, Valley of the Gods en de north rim van de Grand Canyon op het programma.
Ik ben alvast weer elke avond bezig met het samenstellen van een degelijk reisplan...heerlijk!

Groeten,

Dennis
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Dennis666 stelt zich voor

Bericht door Petra/VS »

Welkom, Dennis! Succes met het plannen van het volgende avontuur.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Dennis666 stelt zich voor

Bericht door vana »

Hoi Dennis,

:welcome: op het forum en veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis .

Marjon
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer