Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

even voorstellen Esther

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
esther_jovi
Amerika-newbie

even voorstellen Esther

Bericht door esther_jovi »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Esther en ik en mijn gezin (man en twee kinderen) zijn van plan volgend
voorjaar april/mei een reis naar het zuidwesten van de Verenigde Staten te maken.
We zijn ons nu nog aan het orienteren wat we allemaal willen gaan doen.
De afgelopen twee jaar zijn we in Orlando op vakantie geweest wat met alle pretparken natuurlijk
ook heel leuk was, maar komend jaar willen we toch wat anders.
We zijn op dit moment druk doende dit forum door te spitten om informatie te vergaren.

Groetjes,

Esther
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: even voorstellen Esther

Bericht door Old Faithful »

:welcome: op het forum.
Ook in het zuidwesten zijn een heleboel parken waar je veel pret kunt hebben :D .
Groet,

Old Faithful
Ellen Schaefer
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ellen Schaefer »

Hoi Esther,

Een reis naar het zuidwesten van Amerika zal jullie misschien wel meer bekoren. Het landschap is hier zo prachtig en we hebben hier ook pretparken :-) De natuurparken, zoals Yosemite Park zijn absoluut een bezoek waard. Maar de nationale parken, waar je zonder entree in kan, o.a. Los Padros National Forrest , Santa Monica Mountains, enz. zijn ook echt schitterend. Wij hiken heel veel, en dan ben ik elke keer sprakeloos van hoe mooi de bergen hier zijn. De bergen rondom Ojai zijn mijn favoriet :-)

Mocht je informatie willen van ons, (mijn man is Amerikaan en ik ben Nederlandse), betr. het Zuid westen van Amerika, en dan met name Zuid California, geven wij die graag!

Groetjes
Ellen
http://www.elleninamerika.com
http://www.ureadit.com
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
zon25
Amerikafan

Bericht door zon25 »

hallo Esther,

Welkom hier.

Wij zijn ook al 2 x west usa rond gereden en plannen nu de rit voor de derde keer.
We beginnen dus een beetje de omgeving te kennen.
Heb je vragen stel ze gerust wie weet heb ik antwoord.

:beerchug: zon25
esther_jovi
Amerika-newbie

Bericht door esther_jovi »

Dank je wel voor jullie welkom.
En de vragen zullen zeker komen hoor.

Groetjes
Esther
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer