Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Diashaliz was here ;)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Diashaliz
Amerika-newbie

Diashaliz was here ;)

Bericht door Diashaliz »

Hallo, ik ben Diana..woon samen met Ron en heb 2 dochters.

Verslaafd aan north America sinds ik met m'n vriend in 5 weken 18.000 km heb gereden op dat continent.
Mijn vriend heeft een jaartje getruckd in North Amerika, zijn standplaats was Alberta, Canada en van daaruit heeft hij heel wat US staten en Canadeese provincies doorkruist. 8) Ik ben 3 weken meegeweest op de truck en daarna 2 weken met de foorwheel drive van Leithbridge in Alberta door de Rocky mountains, bij Montana de grens over naar de US en vandaaruit Glasier NP bezocht en een groot stuk Lewis&Clark trail gereden...wowwww, wat heb ik genoten en wat ik mis de ruimte :(

Volgend voorjaar zijn we van plan om 4 weken naar de states te gaan. Mijn dochter van 18 jaar gaat mee, en zij wil uiteraard een aantal pretparken bezoeken. :roll: Dus aan mij nu de nobele taak om uit te zoeken hoe ik een 18 jarige na een week pretparken tevreden kan houden met een overload aan natuur.. :twisted:

Anyhow, de eerste info heb ik al binnen vwb auto huur :D
ik wilde eigenlijk ook hotels online boeken, maar mijn vriend zegt dat we dit beter niet kunnen doen, omdat we dan vastzitten aan reistijden.
Ik hou het ff hierbij, tips zijn uiteraard welkom.. :D
Ellen Schaefer
Amerikafan
Contacteer:

Re: Diashaliz was here ;)

Bericht door Ellen Schaefer »

Hi!

Leuk verhaal zeg! En wat zal je genoten hebben met dat rondrijden door Canada en de US. Fijn dat je volgend jaar hier weer naar toe kan gaan. Welk deel van dit prachtige land wil je bezoeken. Hier in California zijn ook de nodige pretparken: San Diego Zoo, Sea World, San Diego (dit is echt zo een belevenis), Disney World in Anaheim, OC, Universal Studios, LA, Six Flaggs Magic Mountains, Valencia, CA. Om een 18 jarige nog meer te vermaken, lijkt mij al de super Malls die je hier hebt een prima tijdbesteding :-). In Woodland Hills, Thousand Oaks, Ventura, Santa Barbara, en ga zo maar door. (in deze ben ik geweest en vond de een nog mooier dan de ander).
En natuurlijk het strand hier. Er zijn verschillende beaches die gezellig zijn, maar niet zoals in Nederland met strandtentjes.

Heel veel plezier met de voorbereidingen en je zult hier alle informatie krijgen die je nodig hebt.

Succes!
Groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
Diashaliz
Amerika-newbie

Bericht door Diashaliz »

Dankjewel voor je tips, Ellen. :D

Welk deel we gaan bezoeken is afhankelijk van wat er zoal voor mijn dochter te doen is.
Maar zo te lezen is dat inderdaad al heel wat... 8)
En inderdaad de malls ja, vind ik zelf ook erg leuk.. :wink:

wordt vervolgd.. :D
Ellen Schaefer
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ellen Schaefer »

Hi,

Als je tips wil over malls/winkels, laat maar horen. :D Maar ook de natuur kan mij bekoren, Die is hier zo schitterend.
Ben heel benieuwd welk deel het gaat worden.

Groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer