Na ongeveer al een jaar 'stiekem' meegelezen te hebben op dit geweldige forum is het tijd geworden om me ook eens netjes voor te stellen (een van mijn goede voornemens voor dit jaar!).
Ik ben Nelleke, 26 jaar, en vorig jaar ben ik voor het eerst in de USA geweest. Gedurende 3,5 week hebben mijn vriend en ik door het zuid-westen getoerd, met als hoogtepunt onze uitschieter naar het noorden: Yellowstone!!!! Wat hebben we samen genoten van deze reis!!
Net als de meeste mensen hier hadden we maar een gedachte: we moeten terug!!! En dat is dan ook gelijk het tweede goede voornemen voor dit jaar, weer terug naar dit fantastische land. Dit keer willen we (lees wil ik) meer naar het noord-westen en ook een groot deel Canada meepakken. Op dit moment ben ik bezig om de reis in grote lijnen op te zetten en daarna ga ik me bezig houden met het invullen van de details. Net als een aantal mensen hier vind ik het heerlijk om van huis uit de reis al grondig voor te bereiden, vooral vanwege de voorpret

Tegen de tijd dat de grove planning er is zal ik het reisschema posten en jullie ongetwijfeld om advies vragen, maar voor nu ga ik vooral de verschillende reisverslagen doorspitten!
Groetjes Nelleke