Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen ... Tjaco

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Tjaco
Amerika-ontdekker

Even voorstellen ... Tjaco

Bericht door Tjaco »

Beste allemaal,

Ik ben al een aantal dagen lid van het forum en heb al een aantal vragen gesteld. Zag nu pas, dat er ook een deel was om je voor te stellen. :roll:

Mijn naam is Tjaco en wij willen met onze familie: mijn vrouw en vier kinderen van 11, 16, 19 en 21 in de zomer een camperreis door het Zuidwesten gaan maken.

Wij zijn dit jaar 25 jaar getrouwd en hebben al jaren geleden het plan opgevat om in dat jaar zo'n trip te maken. Dit jaar is het dan zo ver :P :P . Normaal gaan wij helemaal niet zo ver weg met vakantie, maar zitten we in Nederland op een camping. Dus het zal voor ons allemaal wel een hele belevenis worden. De meeste familieleden zijn nog niet veel verder dan Frankrijk/ Italië of Duitsland geweest voor korte vakanties of weekendtrips. Dus voor hen is het ook een hele ervaring om zo'n afstand te gaan vliegen. Ik zelf reis wel veel voor mijn werk en ben al in vele landen geweest. Ook ben ik zelf wel in de VS geweest voor mijn werk, maar alleen nog in het Oosten (Boston, NY, DC) en Midden (Minneapolis en Memphis). Tot nu toe zijn mijn beste herinneringen aan Boston en DC, maar dat waren hooguit 1 of 2 vrije dagen die ik daar echt kon besteden. Het Westen is voor mij in ieder geval helemaal nieuw. :wink:

Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb. Ik heb al veel interessante dingen gelezen en tips gezien.

Nou, ik hoop verder nog veel van jullie gezamenlijke kennis gebruik te kunnen maken en uiteindelijk zelf ook wat te kunnen bijdragen. 8)

Tot ziens en schrijvens......

Groetjes,

Tjaco
Groetjes, Tjaco

Zie ook: Onze weblog

Afbeelding
Ellen Schaefer
Amerikafan
Contacteer:

Re: Even voorstellen ... Tjaco

Bericht door Ellen Schaefer »

Welcome Tjaco en family! Jullie zullen het hier geweldig vinden. Er is zoveel te doen en te zien, ook buiten de geijkte atracties om. En vergeet niet de mensen hier, ze zijn echt aardig. Niks opervlakkig of zo. Gewoon beleefd en voorkomend. Als je vragen hebt, laat maar horen, wij wonen hier en kunnen je misschien een beetje op weg helpen met wat je wil zien enz. Er is voor elk wat wils.

Groetjes
Ellen

http://www.elleninamerika.com
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Een bijzondere ervaring zal het zeker voor ze zijn! Ik vond de reis er naartoe al zo geweldig dat ik al vroeg wanneer we weer zouden gaan boeken.
Welkom op het forum, Tjaco!
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Tjaco
Amerika-ontdekker

Bericht door Tjaco »

Ellen Schaefer schreef:Als je vragen hebt, laat maar horen, wij wonen hier en kunnen je misschien een beetje op weg helpen met wat je wil zien enz. Er is voor elk wat wils.

Groetjes
Ellen

http://www.elleninamerika.com
Hoi Ellen,

Bedankt voor het vriendelijke welkom !!

Misschien kan je eens mijn topic bekijken, daar heb ik al mijn huidige plannen laten zien. Wanneer je nog tips hebt hoor ik het graag.....

Mijn topic staat bij: viewtopic.php?f=7&t=26075
Groetjes, Tjaco

Zie ook: Onze weblog

Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer