Beste allemaal,
Ik ben al een aantal dagen lid van het forum en heb al een aantal vragen gesteld. Zag nu pas, dat er ook een deel was om je voor te stellen.
Mijn naam is Tjaco en wij willen met onze familie: mijn vrouw en vier kinderen van 11, 16, 19 en 21 in de zomer een camperreis door het Zuidwesten gaan maken.
Wij zijn dit jaar 25 jaar getrouwd en hebben al jaren geleden het plan opgevat om in dat jaar zo'n trip te maken. Dit jaar is het dan zo ver

. Normaal gaan wij helemaal niet zo ver weg met vakantie, maar zitten we in Nederland op een camping. Dus het zal voor ons allemaal wel een hele belevenis worden. De meeste familieleden zijn nog niet veel verder dan Frankrijk/ Italië of Duitsland geweest voor korte vakanties of weekendtrips. Dus voor hen is het ook een hele ervaring om zo'n afstand te gaan vliegen. Ik zelf reis wel veel voor mijn werk en ben al in vele landen geweest. Ook ben ik zelf wel in de VS geweest voor mijn werk, maar alleen nog in het Oosten (Boston, NY, DC) en Midden (Minneapolis en Memphis). Tot nu toe zijn mijn beste herinneringen aan Boston en DC, maar dat waren hooguit 1 of 2 vrije dagen die ik daar echt kon besteden. Het Westen is voor mij in ieder geval helemaal nieuw.
Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb. Ik heb al veel interessante dingen gelezen en tips gezien.
Nou, ik hoop verder nog veel van jullie gezamenlijke kennis gebruik te kunnen maken en uiteindelijk zelf ook wat te kunnen bijdragen.
Tot ziens en schrijvens......
Groetjes,
Tjaco