Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Arno 1978: hallo allemaal!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Arno1978
Amerika-newbie

Arno 1978: hallo allemaal!

Bericht door Arno1978 »

Hoi,

Graag stel ik me even voor op dit forum, ik lees 'm al een tijdje maar vond 't nu echt tijd om me ook te registreren. Ik ben Arno en samen met mijn vrouw Tessa zijn we verzot op Amerika. De eerste trip die we deden was naar Florida in 2004. We hebben toen met een auto in 2 weken tijd een heel mooi rondje gemaakt, waarbij de tocht naar Key West wel 1 van de hoogtepunten was. 2 jaar later zijn we 5 dagen naar New York geweest, ook absoluut fantastisch, maar we hadden geen voeten meer over :lol:

Hoogtepunt tot-nu-toe in de states was onze huwelijksreis in 2008. Met een camper hebben we toen in drie weken de westkust doorkruist. Het mooie aan deze tocht vonden we de diversiteit. De ene dag ben je in een wereldstad als L.A. of San Fransisco en de volgende dag zit je in de absolute rust van bijvoorbeeld ZION.

We verheugen ons nu op onze volgend trip, over 2 weken opnieuw naar de westkust met een camper. We zijn van plan een ander rondje te rijden, waarbij we zeker dingen gaan bekijken waar we de vorige keer niet aan toe kwamen.
erg veel zin in!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Arno 1978: hallo allemaal!

Bericht door hekkie »

Welkom Arno. Leuk dat jij je nu ook even voorstelt.

Wat een geweldig vooruitzicht: over 2 weken weer naar Amerika.

Ik wens jullie een mooie vakantie toe en veel plezier op ons forum.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer