Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Net aangemeld: Freesia
Net aangemeld: Freesia
Hallo allemaal, vanuit East Tennessee (dichtbij Knoxville). Ik woon al 25 jaar in Amerika, maar heb dit forum pas dit jaar gevonden. Ik heb eerst een tijdje meegelezen, maar heb nu besloten me ook aan te melden als deelnemer. Ik vind het wel leuk om eens Nederlands te kunnen "praten" af en toe, en dit lijkt me een gezellige en interessante plek om dat te doen.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Net aangemeld: Freesia
Welkom; je hebt na 25 jaar de Nederlandse taal nog wel goed onder de knie 

- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Welkom op het forum!!!!! 

freesia schreef:Hallo allemaal, vanuit East Tennessee (dichtbij Knoxville). Ik woon al 25 jaar in Amerika, maar heb dit forum pas dit jaar gevonden. Ik heb eerst een tijdje meegelezen, maar heb nu besloten me ook aan te melden als deelnemer. Ik vind het wel leuk om eens Nederlands te kunnen "praten" af en toe, en dit lijkt me een gezellige en interessante plek om dat te doen.
Mag ik vragen waar in Oost Tennessee bij Knoxville?
rijocaer
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Leuk al die 'Nederlandse' Amerikanen die met ons meedenken, altijd handig!
Welkom,
Plume
Welkom,
Plume
In Friendsville, dichtbij, dus.rijocaer schreef:Mag ik vragen waar in Oost Tennessee bij Knoxville?
Ik moet dat citeren nog even beter leren, want er ging iets mis, kennelijk. Iedereen bedankt voor de aardige woorden en het warme welkom.
* Note mod - Marco:
Welkom op het forum. Code van het citaat in het bericht hierboven hersteld.
Als je dat bericht nog eens als citaat aanklikt, en verder niet gebruikt, dan kan je de complete code zien.
* Note mod - Marco:
Welkom op het forum. Code van het citaat in het bericht hierboven hersteld.
Als je dat bericht nog eens als citaat aanklikt, en verder niet gebruikt, dan kan je de complete code zien.
Waar Alles Amerika al niet goed voor is...Je zit dus een 10 minuten bij mij vandaan...Heb je inmiddels een PB gestuurd.
rijocaer