Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hallo: Serafina
-
- Amerika-ontdekker
Hallo: Serafina
Ik ben Belgische van Nationaliteit en woon sinds 5 jaar in Portugal, de Alentejo.
Aangezien ik recent werkeloos geworden ben vind ik het tijd om verder te gaan.. letterlijk.
Mijn aandacht gaat vooral naar Minnisota en omgeving, vraag me niet waarom,het is gewoon zo.
Ik hoop mn weg in dit leven te kunnen vervolgen en al is het maar tijdelijk, naar de USA te gaan en er te werken, om dan weer verder te trekken..
Hopelijk mag ik die droom verwezenlijken..
Een fijne dag verder nog,
Serafina
Aangezien ik recent werkeloos geworden ben vind ik het tijd om verder te gaan.. letterlijk.
Mijn aandacht gaat vooral naar Minnisota en omgeving, vraag me niet waarom,het is gewoon zo.
Ik hoop mn weg in dit leven te kunnen vervolgen en al is het maar tijdelijk, naar de USA te gaan en er te werken, om dan weer verder te trekken..
Hopelijk mag ik die droom verwezenlijken..
Een fijne dag verder nog,
Serafina
leef met het motto.. doe nooit aan een ander wat je niet wil dat ze jou aan doen.
Re: Hallo
Welkom op dit forum Serafina. Een dappere stap die je wilt gaan nemen, maar wel een mooie volgens mij. Ik wens je er in elk geval veel succes mee!
1999; Westkust-CA, UT NV AZ
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
- john ny
- Amerikakenner
Re: Hallo
Welkom ...
. Zoals je op dit forum kan lezen zijn er vele met deze droom cq wens... maar helaas eenvoudig is het niet. Greencard, specifieke kwaliteiten.
Veel geluk in ieder geval.

Veel geluk in ieder geval.

Laatst gewijzigd door john ny op 24 aug 2010, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
-
- Amerika-expert
Re: Hallo: Serafina
Naar Minnesota? Bikini EN bontjas mee. Iedereen waarschuwt je dat het 's winters koud is, en dat is ook zo, als ik 's avonds de hond uitliet midden in de winter en het waaide een beetje, dan voelde het alsof mijn tranen bevroren. 's Zomers was het erg heet. En de mug is de staatsvogel!
Verwacht verder niet al te warme mensen, als ze niet samen met je op de kleuterschool bent geweest, hebben ze je eigenlijk niet nodig. In 15 jaar St. Paul hadden we eigenlijk alleen contact met de buren aan 1 kant en schuin tegenover ons.
Verwacht verder niet al te warme mensen, als ze niet samen met je op de kleuterschool bent geweest, hebben ze je eigenlijk niet nodig. In 15 jaar St. Paul hadden we eigenlijk alleen contact met de buren aan 1 kant en schuin tegenover ons.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-ontdekker
Re: Hallo: Serafina
hallo,
dit, het weer en de mentaliteit, klinkt me heel bekend hier in de Alentejo, Portugal..hier wordt je mondjesmaat aanvaart, maar echt erbij horen.. vergeet het.. ze laten het duidelijk zien.Wel moet ik zeggen, hier zegt iedereen tegen iedereen een goeidag wanneer mn over de straat loopt, ook al kennen ze je niet.. ik vind dit maar gemaakt.. dus, ik verkies het echte, het gemeende.
ik heb 5 jaar geldeden ook de moed gehad om alleen te emigreren naar Portugal, dus zal ik die zelfde bron aanspreken en naar de USA gaan.. ;O)).. als het je levensdoel is heb je niks in de pap te brokken.. dus, gaan zul je.. maar zien.
nu is het hier soms 45 graden celsius ( in de ochtend 11 graden C), in de winter -2 .. de koude is hier anders dan in Belgie, dus ik ga je geen plaatje tekenen hoe ik in de winter hier rondloop..lol
nog een fijne dag verder,
serafina
dit, het weer en de mentaliteit, klinkt me heel bekend hier in de Alentejo, Portugal..hier wordt je mondjesmaat aanvaart, maar echt erbij horen.. vergeet het.. ze laten het duidelijk zien.Wel moet ik zeggen, hier zegt iedereen tegen iedereen een goeidag wanneer mn over de straat loopt, ook al kennen ze je niet.. ik vind dit maar gemaakt.. dus, ik verkies het echte, het gemeende.
ik heb 5 jaar geldeden ook de moed gehad om alleen te emigreren naar Portugal, dus zal ik die zelfde bron aanspreken en naar de USA gaan.. ;O)).. als het je levensdoel is heb je niks in de pap te brokken.. dus, gaan zul je.. maar zien.
nu is het hier soms 45 graden celsius ( in de ochtend 11 graden C), in de winter -2 .. de koude is hier anders dan in Belgie, dus ik ga je geen plaatje tekenen hoe ik in de winter hier rondloop..lol
nog een fijne dag verder,
serafina
leef met het motto.. doe nooit aan een ander wat je niet wil dat ze jou aan doen.