Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Chuck zegt 'Hi'

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
chuck
Amerika-ontdekker

Chuck zegt 'Hi'

Bericht door chuck »

hallo ik ben Christophe uit België en ben gek van de USA.
Mijn nickname is Chuck, genoemd naar de uitbater van mijn favoriete amerikaans restaurant.
Ik ben tot nu toe 5 keer naar de states op vakantie geweest en plan om in 2009 weer terug te gaan, hopelijk vind ik hier de nodige informatie.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Chuck zegt 'Hi'

Bericht door kastelke »

Hallo Chuck/Christophe!

Ik ben er zeker van dat je heel wat info op dit forum kan vinden voor je volgende trip. Je stelt ze ten gepaste tijde maar in het reisforum.
En met 5 reizen in de VS ga jij vast ook wel nuttige tips kunnen geven aan andere forumleden.
Waar ben je overal al geweest?
En mogen we ook weten waar je favoriete restaurant staat? Wie weet passeert iemand in de buurt, dan hebben ze al direct een leuk adresje!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

Ik ben drie keer in Florida, 1 keer in LA en 1 keer in NY geweest. Maar vooral over Florida weet ik tips genoeg.
"Chuckwagon" is mijn favoriete restaurant en ligt in Tongeren (op een 20tal min van Maastricht). Het wordt uitgebaat door een rasechte texaan uit San Antonio. Typische tex mex keuken in een gezellig interieur.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ha, da's een goede tip! Ik dacht eerst dat je een restaurant in Amerika bedoelde, maar 't is in Belgie! Hier wil ik wel eens een bezoekje brengen. Ze hebben ook een website, zie ik:http://www.chuckwagonbar-b-que.be/?left=home
Weet jij of er gerookt mag worden?

En die Chuck, heeft die nog een andere zaak (gehad) in Belgie? Wij hebben bij onze verhuis ooit meubels opgeslagen bij Extra Space in Hasselt, en daar zat ook een Amerikaan mee tussen, ik dacht dat die ook Chuck noemde... Zo'n grote boomlange vent!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

chuck schreef:Ik ben drie keer in Florida, 1 keer in LA en 1 keer in NY geweest. Maar vooral over Florida weet ik tips genoeg.
"Chuckwagon" is mijn favoriete restaurant en ligt in Tongeren (op een 20tal min van Maastricht). Het wordt uitgebaat door een rasechte texaan uit San Antonio. Typische tex mex keuken in een gezellig interieur.
Welkom !
waar ligt dit precies ? want dit is kort bij men deur :D
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

kastelke schreef:Ha, da's een goede tip! Ik dacht eerst dat je een restaurant in Amerika bedoelde, maar 't is in Belgie! Hier wil ik wel eens een bezoekje brengen. Ze hebben ook een website, zie ik:http://www.chuckwagonbar-b-que.be/?left=home
Weet jij of er gerookt mag worden?

En die Chuck, heeft die nog een andere zaak (gehad) in Belgie? Wij hebben bij onze verhuis ooit meubels opgeslagen bij Extra Space in Hasselt, en daar zat ook een Amerikaan mee tussen, ik dacht dat die ook Chuck noemde... Zo'n grote boomlange vent!
dat is Chuck! Hij had in de states een construction company en heeft in Hasselt ook hangars gebouwd.
Hij baat nu een restaurant uit met zijn vrouw en stiefzoon, Chuck zelf staat in de keuken. Op de website staat het hele menu, wij gaan er wekelijks smullen!
Er mag net zoals in heel België niet meer gerookt worden in het restaurant, enkel de spare ribs zijn smoked.
Regelmatig zijn er ook live country optredens. Chuck staat momenteel zelf in de keuken maar het liefst komt hij het restaurant binnen en een praatje slaan met zijn klanten. Echt een aanrader!
Het restaurant ligt op de Luikersteenweg te Tongeren (grote baan tussen Luik en Tongeren).
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

Dude schreef:
chuck schreef:Ik ben drie keer in Florida, 1 keer in LA en 1 keer in NY geweest. Maar vooral over Florida weet ik tips genoeg.
Welkom !
zie post hierboven

Wie weet tref je ons er wel eens :-)
Zeg maar tegen Chuck dat Heidi en Christophe je gestuurd hebben. Hij zal nog vriendelijker zijn (als dat al mogelijk is)
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

chuck schreef:
Dude schreef: Welkom !
zie post hierboven

Wie weet tref je ons er wel eens :-)
Zeg maar tegen Chuck dat Heidi en Christophe je gestuurd hebben. Hij zal nog vriendelijker zijn (als dat al mogelijk is)
Ja in tongeren, maar waar precies in tongeren ??
edit: zie het nu :oops: in post aan iemand anders die ik over het hoofd zag
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

chuck schreef: dat is Chuck!
Wat is de wereld toch klein!

Wij verhuisden ondertussen van Limburg naar de Antwerpse Kempen, maar we zullen toch eens een bezoekje moeten gaan brengen aan Tongeren. Mogelijk iets voor de paasvakantie.
Elke
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

kastelke schreef:
chuck schreef: dat is Chuck!
Wat is de wereld toch klein!

Wij verhuisden ondertussen van Limburg naar de Antwerpse Kempen, maar we zullen toch eens een bezoekje moeten gaan brengen aan Tongeren. Mogelijk iets voor de paasvakantie.
Vergeet in het weekend niet te reserveren hé, en check de site voor de nieuwe openingsuren.
Nog een tip, als voorgerecht de appetizer platter...
de glimlach, bbq chips en de cactusjenever krijg je gratis. Smakelijk!
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Welkom Christophe, en bedankt voor de Chuckwagon-tip!

Het is voor ons maar een half uurtje rijden, en aangezien mijn vrouw ook uit San Antonio komt, moeten daar heel binnenkort echt eens langsgaan!

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

We kunnen er een mini-meeting organiseren!
Elke
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

kastelke schreef:We kunnen er een mini-meeting organiseren!
Is die alleen voor Belgen? Wij zitten ook de wereld niet uit :wink:
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

nieuwenoord schreef:
kastelke schreef:We kunnen er een mini-meeting organiseren!
Is die alleen voor Belgen? Wij zitten ook de wereld niet uit :wink:
eigenlijk is Nederlands LImburg ook nog altijd een beetje 'belsj' zoals ze daar zeggen. :D
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

Dento schreef:Welkom Christophe, en bedankt voor de Chuckwagon-tip!

Het is voor ons maar een half uurtje rijden, en aangezien mijn vrouw ook uit San Antonio komt, moeten daar heel binnenkort echt eens langsgaan!

Dennis
dat zal hij zeker plezant vinden, er komen daar trouwens amerikanen van overal, ook veel militairen die in België en Duitsland gekazerneerd zijn.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ok, zullen we dan een poging doen?

Ik open er een nieuw draadje voor in Off Topic.

Aanvulling: hier staat de oproep:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =6&t=14006
Elke
zaandra
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zaandra »

Chuck,

Eerst en vooral, "WELKOM" op het forum!
Je hebt hier al meteen iets in gang gezet,...gezellige mensen toch, die Limburgers, he ( ben er zelf ook van, hehe)

Bedankt voor de tip! Eer ik er zelf geraak, dat zal nog wel even op zich laten wachten maar ik zal mijn familie in Limburg ook een keertje op de hoogte brengen van dit restaurant. Klinkt goed!

Groetjes en hopelijk vind je hier veel info en vertier,
San
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Afbeelding

Welkom op het forum! :D

Groetjes van Marloes
NY John
Amerika-ontdekker

Bericht door NY John »

:welcome: op dit gezellige forum
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

Eeven laten weten dat Chuckwagon na een kortstondige verhuis terug op zijn oude locatie zit. Je kan er nu ook ' smiddags terecht voor echte NY style beef hot dogs.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer