Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen Svenn
Even voorstellen Svenn
Hoi Allemaal,
Mijn naam is Sven, ben 19 jaar oud en kom uit Almere. Ik heb mezelf aangemeld voor dit forum omdat ik een aantal vragen heb over de reis die ik ga maken naar Amerika. Eind februari vertrek ik voor 3 maanden naar Amerika, ik ga daar stage lopen op een primary school in Richmond, Indiana. Daarna ga ik een weekje met vrienden naar NY voor vakantie.
Alleen nog geen (goedkoop) hotelletje gevonden. Dus suggesties altijd welkom!
Groet,
Sven !
Mijn naam is Sven, ben 19 jaar oud en kom uit Almere. Ik heb mezelf aangemeld voor dit forum omdat ik een aantal vragen heb over de reis die ik ga maken naar Amerika. Eind februari vertrek ik voor 3 maanden naar Amerika, ik ga daar stage lopen op een primary school in Richmond, Indiana. Daarna ga ik een weekje met vrienden naar NY voor vakantie.
Alleen nog geen (goedkoop) hotelletje gevonden. Dus suggesties altijd welkom!
Groet,
Sven !
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Even voorstellen Svenn
Euh, Sven, ik wil geen spelbreker zijn, maar je hebt toch al een visum om die stage te mogen lopen hoop ik?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Haha ja is al geregeld 

- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Dag Sven, welkom op het forum; eind februari is het nog wel erg koud in Indiana 

Ja helaas wel, maar ik heb al aardig wat warme kleding ingeslagen 

-
- Amerika-ontdekker
Hoi Sven,
Toevallig vertrek ik volgende week ook voor mijn afstudeerstage naar Indiana. Ik zal afstuderen bij een bedrijf in Elwood, en verblijf in Alexandria. Misschien kunnen we eens contact houden, er zijn niet veel Nederlanders in de omgeving.
Toevallig vertrek ik volgende week ook voor mijn afstudeerstage naar Indiana. Ik zal afstuderen bij een bedrijf in Elwood, en verblijf in Alexandria. Misschien kunnen we eens contact houden, er zijn niet veel Nederlanders in de omgeving.

Hallo Sven, wees welkom.
Zoek eens op tripadvisor.com.
Suggesties voor een hotel neem ik aan? Een hotel in NY? Waar wil je precies zitten?Svenn schreef:Alleen nog geen (goedkoop) hotelletje gevonden. Dus suggesties altijd welkom!
Zoek eens op tripadvisor.com.
Leuk joh, geniet ervan. Veel succes. En nog welkom op het forum.
Groetjes Cassie.
Groetjes Cassie.