Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nieuw op het forum van Bollie

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
bollie
Amerika-ontdekker

nieuw op het forum van Bollie

Bericht door bollie »

Beste allemaal,
wat een goed initiatief een forum waarin iedereen zijn/haar ervaringen deelt.
Wij (mijn echtgenoot en onze 2 kinderen) zijn al eerder in Amerika geweest. De eerste keer als gezin was in 2005 naar Florida. We hadden alleen de tickets geregeld en verder als thuis via het internet. We hebben het echt heel erg leuk gehad. We hebben een rondreis gemaakt met als hoogtepunt voor de kinderen (toen 4 en 6 jaar oud) een weekje in een huisje vlakbij Disney Land.
Vorig jaar wilde we heel graag naar de West kust maar door onze verhuizing kwam het er niet van en zijn we via een last minute wederom in Florida beland (geen straf!).
Daar hebben we een heleboel dingen gedaan die we de vorige niet hadden gedaan.
Verder ben ik voor werk nog 2 x in Florida geweest en in New Orleans. Mijn echtgenoot (klinkt dat tuttig) is al op veel meer plaatsen geweest, de bofkont!
Dit jaar is het dan zover, we gaan naar de West kust en ik kan niet wachten! In 1992 zijn we daar al met zijn 2-en geweest hebben al heel veel gezien. Reden te meer om terug te gaan met de kids (inmiddels 12 en 10 jaar). We hebben de tickets al geboekt nu de reis nog invullen.
Ik wil een apart draadje(?) openen omdat we een soort planning hebben gemaakt maar het toch heel moeilijk inschatten is of het de meest geschikte route is.
Ik hoop dat jullie me willen helpen met tips en voorstellen.
Alvast bedankt.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: nieuw op het forum van Bollie

Bericht door vana »

Hoi Bollie,

Welkom op het forum.
Je zult hier vast genoeg tips krijgen om een prachtige reis te maken.

Marjon
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum :thumbup:

Als je jouw draadje opent in het juiste sub-forum, krijg je heel snel alle tips waarnaar je op zoek bent.
Veel plezier met de voorbereidingen
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Hoi Bollie!

Veel plezier op het forum en met de voorbereiding. Dit forum is echt een bron van informatie (en inspiratie ... je wil ineens naar plaatsen waarvan je niet eens wist dat ze bestonden). 8)
Afbeelding
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

Welkom en veel plezier met de voorbereidingen... :thumbup:
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer