Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lauya: Beter laat dan nooit

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Lauya
Amerika-ontdekker

Lauya: Beter laat dan nooit

Bericht door Lauya »

Hallo!!

Ik ben al enige tijd trouwe lezer van dit Forum, en hoop dit ook nog wel even de blijven...
Maar ik heb me nooit netjes voorgesteld in het voorsteltopic!

Op 3 mei 2011 stap ik met mijn lief in het huwelijksbootje. En niet zomaar; we gaan dat doen op een van de stranden van Maui, Hawaii.
Maar voordat we naar de andere kant van de wereld vliegen om 'I Do' te zeggen, is het eerst tijd voor onze huwelijksreis (die geheel tegen de gewoontes in, vóór de trouwpartij gaat plaatsvinden).
We vertrekken op 8 april naar Los Angeles om aan onze reis door het Zuidwesten van Amerika te beginnen.
We zijn van plan om naast Los Angeles, ook Las Vegas, San Fransisco en alle mooie parken daartussenin een bezoek te brengen.
Op 29 april vliegen we naar Maui, waar we nog een paar daagjes uit kunnen rusten en ons kunnen opladen voor dinsdag de 3e!

Al met al een reis waar we enorm veel zin in hebben!
We zijn druk bezig met de voorbereidingen, en we proberen via http://ralphlaura.blogspot.com onze vrienden en familie op de hoogte te houden; voor en tijdens de reis!
Volg ons tijdens de pre-honeymoon in Zuidwest USA en onze trouwpartij op Maui!
http://ralphlaura.blogspot.com

Afbeelding
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Lauya: Beter laat dan nooit

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum; zo te lezen heb je het op alle fronten al goed voor elkaar :thumbup:

Leuk ook dat er een blog is.
monkeytje84
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Lauya: Beter laat dan nooit

Bericht door monkeytje84 »

Welkom op het forum, en uiteraard wens ik jullie een spectaculaire speciale grote dag toe :clap: :clap: :clap: :clap: !!!!
Hallo Allemaal,

Groetjes,

Margarethe
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer