Ik lurk hier al een tijdje maar heb zojuist besloten ook maar "de moeite" te nemen even te registreren.
Mijn naam is dus Mark. Mijn vrouw en ik zijn, sinds 2004, zo'n 10 keer in de VS geweest. Hoofdzakelijk Florida maar b.v. ook in NewYork. Meestal gaan we omdat we een cruise doen vanuit Miami of Ft. Lauderdale ofzo maar inmiddels hebben we er ook vrienden/kennissen waar we al een aantal keren geweest zijn (zo'n bezoekje combineren we dan graag met een cruise

In 2008 zijn we ook in de VS getrouwd (op een cruiseschip.. zie hier een thema/trend

Sinds 1,5 jaar komt het onderwerp emigreren naar de VS steeds vaker aan de orde bij ons thuis. Eerst incidenteel maar een paar weken terug zijn we er echt eens voor gaan zitten. We zijn nu 37 als we wat willen dan wordt het wel tijd. We zien enorm veel beren op de weg maar hebben ondanks dat toch besloten om dit jaar de stap te nemen om ons in te schrijven voor de DV Loterij. De kans is klein dat het lukt maar we gaan ervoor dit jaar.
Mark
(Sorry als dit een dubbel posting wordt; mijn browser kon de pagina niet laden en ik zag nog geen posting staan bij verversen).