Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pirmin stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Pirmin
Amerika-ontdekker

Pirmin stelt zich voor

Bericht door Pirmin »

Hey Guys,

Ik had niet door dat ik me eerst moest voorstellen voor ik begon met posten, excuus!

Mijn naam is Pirmin (Pim), ik ben een 22 jarige oud marinier die in de VS zijn certificaat als Personal Trainer bij de American College of Sports Medicine heeft gehaald. Ik heb ondertussen meer dan een jaar een vriendin in de VS die ik elke maand probeer te zien. Zelf heeft ze afgelopen jaar de stap van Corporate Lawyer naar Account Manager bij een Ad-firm gemaakt.

Ik heb in de VS vooral Manhattan en Brooklyn meegemaakt, maar ben ook in Washington D.C./Arlington en Philly geweest. Momenteel wacht op de uitslag van de DV 2012 om hopelijk voor goed richting de VS te kunnen vertrekken.

Als jullie vragen hebben, barst los!

Greets
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Pirmin stelt zich voor

Bericht door kastelke »

Welkom, Pim.

Moest wel lachen toen ik las dat je "oud marinier" bent. Ik ken niets van het leger, dus bj zo'n uitdrukking denk ik aan iemand die minstens het dubbele van jouw leeftijd is en die op pensioen is. :lol: Jij bent slechts kort bij de marine geweest? En nu werk je als personal trainer?

Waarom wacht je op de loterij om naar Amerika te gaan? Je kan toch ook gewoon trouwen met je vriendin? (ik ga er van uit dat zij American Citizen is).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Pim, welkom op het forum :thumbup:
Pirmin
Amerika-ontdekker

Bericht door Pirmin »

kastelke schreef:Welkom, Pim.

Moest wel lachen toen ik las dat je "oud marinier" bent. Ik ken niets van het leger, dus bj zo'n uitdrukking denk ik aan iemand die minstens het dubbele van jouw leeftijd is en die op pensioen is. :lol: Jij bent slechts kort bij de marine geweest? En nu werk je als personal trainer?

Waarom wacht je op de loterij om naar Amerika te gaan? Je kan toch ook gewoon trouwen met je vriendin? (ik ga er van uit dat zij American Citizen is).

Die reactie krijg ik wel vaker inderdaad. Er bestaat helaas niet zoiets als een "ex-marinier", alleen oud mariniers (niet te verwarren met de marine, google). Mijn vriendin en ik hebben er inderdaad over gedacht te trouwen maar we willen het eerst op deze manier proberen, trouwen doe ik bij voorkeur om de juiste redenen. Last resort! Al hoor ik dat het je op die manier wel lastig gemaakt word als er leeftijdsverschil is (ik ben 22, mijn vriendin 30) of opleidingsverschil (ik heb alleen HAVO en mijn vriendin is als lawyer afgestudeerd aan een ivy-league school) maar goed, daar komen we dan snel genoeg achter :)
Pirmin
Amerika-ontdekker

Bericht door Pirmin »

DVDGuy schreef:Pim, welkom op het forum :thumbup:
Merci!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer