Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Robby op appel :)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Robby
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Robby op appel :)

Bericht door Robby »

Hey forumgangers,

mijn naam is Robby Timmermans, 30 en woonachtig te Hasselt (België). Ik ben getrouwd met Cindy, geen kinderen en heb een eigen zaak.

7 jaar terug voor de eerste (en tot nu toe enige) maal naar Amerika geweest met 2 vrienden. We hebben toen een rondrit door Florida gedaan.
Mijn vrouwtje Cindy heb ik eindelijk kunnen overtuigen om met mij naar Amerika te gaan voor een 20 dagen. Deze keer gaat het een tour door het Zuidwesten worden.

Al enorm veel info hier op het forum gevonden. Jammer dat dit er 7 jaar terug niet was ;)
Afbeelding
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

:welcome: op dit forum Robby.

En alvast veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis.

Marloes
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Robby,

:welcome: op dit leuke forum.

Het blijkt wel weer dat als je eenmaal naar Amerika bent geweest, het je niet meer loslaat. Fijn dat jullie nu met z'n tweetjes gaan en nogwel naar het prachtige zuidwesten. Je zult hier veel informatie kunnen vinden voor je reis en alles wat je nog wilt weten, kun je hier vragen. De forumleden helpen graag en er is veel kennis in huis.

Veel plezier op dit forum!

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Robby, deze voormalige Limburger heet je welkom op dit forum!
Nu maar hopen dat je klanten niet in de problemen komen als je 3 weken niet te bereiken bent (of ga je - zoals mijn echtgenoot - je laptop meenemen om ze toch nog verder te ondersteunen?)!
Heb je er al aan gedacht om een webpagina te maken waarop je je voorbereidingen zet, én een (dagelijks) verslag met foto's van jullie trip? Dat zou voor jou een fluitje van een cent moeten zijn, en dan kunnen wij mee genieten.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

:welcome: op dit forum. Je zult hier heel veel informatie vinden.
Laat Cindy hier ook maar eens lezen en als ze dan eenmaal in Amerika is zal net ze enthousiast zijn als wij allemaal.
Carola
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer