Wij, gezin met 3 kinderen in de leeftijd 15, 15, en 17 vertrekken over iets meer dan 3 weken naar het Zuidwesten van Amerika. Amerika ligt ons na aan het hart, mijn man heeft daar een jaar gestudeerd (Athens, Georgia University en nu hoor ik geloof ik iets te roepen als "Go Dawgs"

Toen de oudste 1 jaar was zijn we met een camper door Canada (Banff, Jasper, Seattle, Vancouver), getrokken, toen een paar jaar later de tweeling er was en die 1 jaar waren hebben we weer een camper gehuurd en zijn we een rondje Yellowstone (en ruime omgeving) gaan doen. Vervolgens de jaren erna vaak tegen de kinderen geroepen: Ja... als jullie wat ouder zijn doen we het heus nog wel eens.
Het heeft even geduurd (want 5 man x tickets etc = een hoop geld en er zijn nog zoveel andere dingen), maar nu gaat het er toch echt van komen.
We vertrekken half juli voor ong. 3.1/2 week via San Francisco naar Yellowstone, Death Valley, San Diego, Grand Canyon naar Las Vegas en dan weer naar huis. Geboekt met http://www.americastentlodges.nl/ en tot nu toe is ons dat prima bevallen. Prettig contact, goed meedenken. We gaan het zien!
Alvast iedereen bedankt voor de tips, het is geweldig om zoveel te kunnen lezen!