Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwelingetje Lynn&Filip

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Lynn&Filip
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Nieuwelingetje Lynn&Filip

Bericht door Lynn&Filip »

Hey Iedereen,

Ik ben 23 jaar en pas getrouwd op 25 juni 2011
Als huwelijkreis gaan we in Augsutus naar Florida (Fly&Drive)
Na heel veel lezen op dit forum, heb ik beslist om me toch maar inteschrijven want als we dan een paar vragen hebben, ben ik zeker dat ik van jullie goede / juiste antworden zal krijgen! :P

Ik ben in December '10 zonder huidige man, voor werk de eerste keer naar Amerika geweest - Chicago ik was en ben nog steeds super onder de indruk van dit land!
Ik ben/was een beetje het dromerige type met 'the big american dream" ... :) Dit komt ook beetje mede door mijn ouders, zij hebben ooit het aanbod gekregen om naar Amerika te verhuizen en hebben dit toen niet gedaan, met alle spijt als gevolg, en daar ze nu qua practische kant (mijn mama is een zware hernia-patiënt) en het ook niet zo makkelijk meer is om naar daar te verhuizen, hoop ik met alles foto's van mijn reizen het land een beetje naar hen te brengen! ;)

Dusja, ik zal hier nog wel veel vragen hebben!
Eneuh ... ik hoop dat ik hier nog veel mag leren over America!
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Nieuwelingetje Lynn&Filip

Bericht door tcoppers »

Hallo Lynn en Filip,

Van harte welkom op dit Amerika forum. :thumbup:
En alvast heel veel plezier in Florida.

Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom bij Alles Amerika, en nog proficiat met jullie huwelijk.

Chicago was ook mijn eerste kennismaking met Amerika. We gingen er naartoe omdat mijn man een korte tijd aan een project moest werken. Vanuit de media had ik niet zo'n geweldige kijk op Amerika, dus ik zag het gewoon als eens even er tussenuit en kennismaken met dat gekke land. Oh, wat werd ik aangenaam verrast! :lol: Chicago heeft er trouwens voor gezorgd dat ik ook een steden liefhebber geworden ben.

Heb je zelf de ambitie om ooit naar de US te verhuizen, eventueel tijdelijk voor je job?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Lynn&Filip
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Lynn&Filip »

Hey Elke,

Bedankt voor de wensen!
Ja als ik er aan terug denk, Chicago is ook de stad waar je zo veel "slechte" dingen van ziet op tv, en heb hier echt niks van ondervonden!
Enja, mede door dat bezoek.

Heb ik wel de ambitie, of zou ik toch graag ooit verhuizen naar Amerika of dit al dan niet voor mijn job zal zijn, ... Heb eigenlijk nog niet echt een idee of er daar "werkzekerheid" is voor mijn job. Werk in de toeristische sector.

Heb wel al "gewaarschuwd" hier thuis, als ik ooit een aanbod krijg; dat ik niet twijfel :wink:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer