Al een klein jaartje lees ik zo nu en dan mee op het AllesAmerika forum, samen met mijn lief. Nu vond ik het wel eens tijd om mij voor te stellen, temeer omdat mijn lief en ik steeds meer met het idee spelen mee te doen met de DV lottery en we daar wel wat vragen over hebben

First things first though!
Mijn naam is Daan, woonachtig te Rotterdam, samen met mijn vriendin Joy en onze poes Desi. Van beroep oorspronkelijk muzikant (Bachelor of Music en al), maar nu bezig met mijn 2de studie, HBO Informatica. Verder ben ik werkzaam als Lead Developer bij een Internet Service bureau

Al heel lang trekt de VS me enorm aan. Het bezit een eigenheid en cultuur die - voor zover ik het kan inschatten - enorm bij me past, alle uitspraken van anderen over de cultuurloosheid ten spijt

In mijn lief heb ik de perfecte mededroomster, en we hebben het dus vaak over het idee om ernaar toe te verhuizen. Regelmatig verzanden deze gesprekken in uitgebreid informatie met elkaar delen die we op dit forum vinden. Het gekke is wellicht dat we beide nog nooit in de VS zijn geweest. Gewoonweg nooit de tijd of het geld gehad (afhankelijk van het moment

Nu de NLse regering langzaam alles af laat brokkelen wat NL nog rijk is, en ik bijna klaar ben met mijn studie, wordt het tijd voor ons om serieuzer na te denken over onze plannen.
Toch weer een heel verhaal getypt. Bij voorbaat excuses voor mijn breedschrijverigheid (komt vast nog vaker voor namelijk

Daan