Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Liesbeth61 stelt zich voor
-
- Amerika-ontdekker
Liesbeth61 stelt zich voor
Het is inmiddels bedtijd geworden dus eigenlijk de verkeerde tijd om je in een forum te verdiepen....
Wij wonen voor 3 jaar op Curaçao en gaan volgend jaar zomer terug naar Nederland. Wij willen dan de terugreis via New York en Washington maken. Dus ik ga hier op zoek naar leuke bezienswaardigheden en allerlei tips en verhalen.
We zijn vorig jaar in Florida geweest en zijn toen geland op Miami en vandaar doorgereden naar Orlando, waar we een prachtige tijd hebben gehad.
En misschien gaan we in april nog naar Miami en Memphis, dus voorlopig ben ik hier nog wel even zoet!
Wij wonen voor 3 jaar op Curaçao en gaan volgend jaar zomer terug naar Nederland. Wij willen dan de terugreis via New York en Washington maken. Dus ik ga hier op zoek naar leuke bezienswaardigheden en allerlei tips en verhalen.
We zijn vorig jaar in Florida geweest en zijn toen geland op Miami en vandaar doorgereden naar Orlando, waar we een prachtige tijd hebben gehad.
En misschien gaan we in april nog naar Miami en Memphis, dus voorlopig ben ik hier nog wel even zoet!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Liesbeth61 stelt zich voor
Voor ons is er nooit een verkeerde tijd om je hier voor te komen stellen, aangezien we ook veel leden hebben die aan de Amerikaanse kant van de Oceaan wonen. Wat je eigen nachtrust betreft, dat zou natuurlijk wel een probleem kunnen zijn! 
Als je hier even wat gaat lezen op het reisforum, zal je heel veel tips vinden voor je geplande reizen. En voor nog heeeel veel reizen nadien!

Als je hier even wat gaat lezen op het reisforum, zal je heel veel tips vinden voor je geplande reizen. En voor nog heeeel veel reizen nadien!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Welkom op het Forum; mooi vooruitzicht heb je 

- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Liesbeth,
op dit forum.
Ga er van genieten.

Ga er van genieten.

Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
-
- Amerika-ontdekker
Druk, druk en ik kom gewoon hier niet meer terug, dat is toch ook niet netjes.
Ik bedoelde inderdaad dat het voor mijn eigen nachtrust niet slim was om daar 's avonds laat mee te beginnen.....
Bedankt voor het welkom hier.
Gisteren offerte aangevraagd voor onze terugreis naar Nederland in juli.
4 juli naar Miami, 8 juli naar New York, 13 juli naar IJsland en 15 juli landen we op Nederlandse bodem.
Ik bedoelde inderdaad dat het voor mijn eigen nachtrust niet slim was om daar 's avonds laat mee te beginnen.....
Bedankt voor het welkom hier.
Gisteren offerte aangevraagd voor onze terugreis naar Nederland in juli.
4 juli naar Miami, 8 juli naar New York, 13 juli naar IJsland en 15 juli landen we op Nederlandse bodem.