Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jedi Master stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Jedi Master
Amerika-ontdekker

Jedi Master stelt zich voor

Bericht door Jedi Master »

Ik zal me ook eens gaan voorstellen.

Ik ben Jedi Master, in het dagelijks leven heet ik Nathan (officiel Nathanaël, ben Joods hehe ;)), 26 jaar . Ik heb een vrij moeilijke jeugd gehad, maar ik heb altijd hard gewerkt erweer bovenop te komen. Ik heb meegedaan aan de DV-2008 voor de eerste keer, en de eerste keer was het ook meteen raak . Ik had een laag casenummer (EU45x), dus ik kon snel al op interview komen. Ik heb in mn jeugd enkele foute keuzes gemaakt, dus was bang dat mijn droom in duigen zou vallen. Gelukkig had ik me goed voorbereid, een immigratieadvocaat, en nu woon ik inmiddels al weer bijna 4 jaar in beautiful California .

Ik heb het hier écht naar m'n zin en geniet iedere dag. Heb een mooie baan, en ben iemand van de extreme sporten als kitesurfen, jetskien, en ben in november begonnen voor m'n recreationeel vliegbrevet waarmee ik graag een stapje hoger wil door Aerobatics te vliegen. Ook doe ik veel aan hiken, cross-country, etc. Ik kom regelmatig in Nederland, maar Amerika daar voel ik me thuis .

Ik hoop leuke bijdragen op dit forum te mogen geven !

Nathan
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Jedi Master stelt zich voor

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum; soms is het leven zo simpel, als een keer een (nieuwe) kans krijgen :thumbup:
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

@Ruud... :thumbup:
Oranje hagelslag...en ZZ tops.
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Nathan, Afbeelding op dit forum.

Het zit niet altijd mee in het leven maar het is mooi om te lezen dat je een tweede kans gekregen hebt en die nu ook benut.
Heel veel succes met je verder leven in in het mooie Californië.
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik heb een gevoel dat ik je ken Jedi Master. Hier al eens eerder geweest?
Jedi Master
Amerika-ontdekker

Nope, heb hier wel via Google info verzameld toen ik naar het Consulaat moest . Of bedoel je dat je me persoonlijk denkt te kennen ? Een Nathan die jij zelf kent ? Ik heb in ieder geval weinig vrienden in Nederland, en zij die ik hoog heb, hebben weer niets met Amerika ;)
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Van hier op het forum bedoel ik. Je verhaal komt me bekend voor, of details eruit...ook gezien je andere posts. Maar kan het verkeerd hebben :wink:

Ben benieuwd: hoe lang na het winnen van de loterij ben je vertrokken naar de VS?
Laatst gewijzigd door RiverCola op 26 dec 2011, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jedi Master
Amerika-ontdekker

Nope, nog nooit eerder hier gepost, afgezien van afgelopen week :)

Heb in ieder geval het gevoel dat het een zeer informatief en meegaand forum is; vooral als ik dan topics lees van mensen die naar de VS gaan emigreren die hier alle tips, en vele harten onder de riem krijgen gestoken :)
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Sorry, deze vraag schreef ik pas in mijn post erbij nadat jij al geantwoord had.
RiverCola schreef: Ben benieuwd: hoe lang na het winnen van de loterij ben je vertrokken naar de VS?
Daan81
Amerika-newbie

Bericht door Daan81 »

Fijn dat de nieuwe kans in je leven zo goed heeft uitgepakt! Mooie naam trouwens, ook de officiele variant :) Ik heet zelf Daniël, en vind het soms jammer dat iedereen mij Daan noemt, omdat Daniël wel een mooie klank heeft, net als jouw naam :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer