Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DutchQuilter stelt zich voor
-
- Amerika-newbie
DutchQuilter stelt zich voor
Hi,
Ik ben DutchQuilter, vrouw, in de veertig, en reis regelmatig naar Amerika voor mijn hobby (Houston, Paducah (KY), Grand Rapids MI, en zo nog wat plekken. 21 miljoen quilters daar, 80.000 in Nederland. I rest my case. Inmiddels ook zakelijk contacten aan het ontwikkelen daar (bedrijf, boekcontract) en meer vragen dan me lief is! Al regelmatig hier meegelezen, maar nu het allemaal wat serieuzer wordt qua contacten met Amerika, wordt het tijd om uit het lurkdom te komen!
Hoop dat ik wat bij kan dragen en dat ik anderen kan vragen.
DutchQuilter
Ik ben DutchQuilter, vrouw, in de veertig, en reis regelmatig naar Amerika voor mijn hobby (Houston, Paducah (KY), Grand Rapids MI, en zo nog wat plekken. 21 miljoen quilters daar, 80.000 in Nederland. I rest my case. Inmiddels ook zakelijk contacten aan het ontwikkelen daar (bedrijf, boekcontract) en meer vragen dan me lief is! Al regelmatig hier meegelezen, maar nu het allemaal wat serieuzer wordt qua contacten met Amerika, wordt het tijd om uit het lurkdom te komen!
Hoop dat ik wat bij kan dragen en dat ik anderen kan vragen.
DutchQuilter
Re: DutchQuilter stelt zich voor
Welkom op het forum! Ik ben één keer naar de AQS Quilt Show in Paducah geweest, geweldig was dat! Vroeger heb ik ook gequilt, maar al jaren niet meer. Hoewel ik het nog steeds niet kan laten soms stukjes leuke stof te kopen! 

Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.