Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DrummerSven
-
- Amerika-ontdekker
DrummerSven
Hallo beste forum-leden!
Na in de afgelopen tijd al flink wat gelezen te hebben en dus veel informatie tot mij te hebben genomen, is het meer dan de hoogste tijd geworden om me te registreren. En dus om me voor te stellen. Bij deze; ik ben Sven, en inderdaad, een enthousiast drummer...
In september ga ik opnieuw naar de USA; deze keer Deep South. Het is niet de eerste keer dat ik de oceaan oversteek. Zo staan NYC, Washington, Orlando/Florida en Colorado/Utah/Arizona/New Mexico inmiddels op het 'did it'-lijstje.
Ik hoop hier veel informatie, tips en adviezen te kunnen krijgen over mijn aanstaande reis, maar her en der ook wat ervaringen te kunnen delen over de genoemde reizen!
Groeten,
Sven
Na in de afgelopen tijd al flink wat gelezen te hebben en dus veel informatie tot mij te hebben genomen, is het meer dan de hoogste tijd geworden om me te registreren. En dus om me voor te stellen. Bij deze; ik ben Sven, en inderdaad, een enthousiast drummer...
In september ga ik opnieuw naar de USA; deze keer Deep South. Het is niet de eerste keer dat ik de oceaan oversteek. Zo staan NYC, Washington, Orlando/Florida en Colorado/Utah/Arizona/New Mexico inmiddels op het 'did it'-lijstje.
Ik hoop hier veel informatie, tips en adviezen te kunnen krijgen over mijn aanstaande reis, maar her en der ook wat ervaringen te kunnen delen over de genoemde reizen!
Groeten,
Sven
Washington DC 2006 | New York City & Washington DC 2007 | Orlando/ Florida 2008
Orlando/ Florida winter 2009/2010 | Colorado/Utah/Arizona/New Mexico 2011 | Deep South 2012
Florida 2013 | New England & New York (State) 2014
Orlando/ Florida winter 2009/2010 | Colorado/Utah/Arizona/New Mexico 2011 | Deep South 2012
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: DrummerSven
Welkom op het forum, Sven 

- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Sven,
op dit forum.
Ik ben benieuwd welke route je nu gaat doen in de VS, veel plezier bij de voorbereidingen.

Ik ben benieuwd welke route je nu gaat doen in de VS, veel plezier bij de voorbereidingen.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
-
- Amerika-ontdekker
Hoi!
Hartelijk dank voor jullie welkoms-woorden! Heb hier inmiddels al zo veel gelezen en heb zo veel tips gezien! Het duurt me bijna te lang tot aan september...
Ondertussen is het ontzettend leuk om met de te reizen route bezig te zijn en met wat er onderweg allemaal te doen en te zien is... Mocht ik er meer tevreden over zijn, zal ik het zeker gaan posten!
Groeten,
Sven
Hartelijk dank voor jullie welkoms-woorden! Heb hier inmiddels al zo veel gelezen en heb zo veel tips gezien! Het duurt me bijna te lang tot aan september...

Groeten,
Sven
Washington DC 2006 | New York City & Washington DC 2007 | Orlando/ Florida 2008