Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rhendera zegt: Hey!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Rhendera
Amerika-ontdekker

Rhendera zegt: Hey!

Bericht door Rhendera »

Hallo,

Ik denk ik stel me ook maar eens voor. 4 maanden geleden hier al eens een topic gemaakt en ben toen ook goed geholpen :D

Ik ben Kelly, en ik ben al jaren helemaal gek op Amerika. Ik heb al vanaf mijn 13e in mijn hoofd zitten dat ik naar Amerika zou gaan, en dat is 4maanden geleden dan ook voor het eerst gebeurd. Ik heb mijn huidige vriend ontmoet op het internet en van het een kwam het ander en ik ben toen uiteindelijk ook naar Texas afgereisd om hem te ontmoeten. (Hij was toen mijn vriend nog niet; maar dat kwam wel snel na mijn aankomst ;) ) Ik ben uiteindelijk drie maanden gebleven en ik ben sinds eind januari weer terug in nederland, helaas. Ik mis Amerika en mijn vriend enorm en ik ga dus aan het einde van de maand weer terug; nu zelfs voor zes maanden als mijn visum maandag wordt goedgekeurd.

Wou dit ook meteen even gebruiken als een bedankje aan het forum; ik heb ongelofelijk veel informatie van jullie forum af kunnen halen, bedankt daarvoor!

- Kelly
Hockey
Amerika-expert

Re: Hey!

Bericht door Hockey »

Hallo Kelly, wees welkom.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Rhendera zegt: Hey!

Bericht door kastelke »

Welkom, Kelly.
Ik zie dat je hier al een vraag geopend hebt ivm je visuminterview: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 13&t=40439

Veel succes nog met je relatie! Heeft hij al plannen om naar Nederland te komen, om jouw roots te leren kennen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Rhendera
Amerika-ontdekker

Bericht door Rhendera »

Ha die heeft hij wel; Ik heb alleen zo iets van ik kom liever die kant op. :P enne bedankt!
Laatst gewijzigd door Rob op 06 mar 2012, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer