Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Egelhunter

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Egelhunter
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen: Egelhunter

Bericht door Egelhunter »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Tom, 28 jaar en woon in Brabant. De afgelopen 11 jaar ben ik alleen maar naar zon, zee, strand en zuipvakanties geweest. Denk aan kreta, salou of op de latten in Gerlos Oostenrijk ( lees: vooral apre ski 8) ) en dat soort vakanties. Afgelopen zomer een heel erg leuke reis gehad, een paar dagen genoten van het mooie Oostenrijk en daarna een week gefeest op het Sziget-festival in Hongarije. Dat reizen in Oostenrijk is blijven hangen, hoe mooi kan de natuur zijn! Dus nu is het eens tijd om meer van de wereld te gaan zien. En daarom wil ik volgend jaar naar Amerika. Iets wat al jaren in de planning staat maar nooit iets van komt. De West-kust staat in de planning. Ik ben van plan om ongeveer 4 weken daar met een vriend naartoe te gaan. Hoe en wat? Daar ga ik hier op dit forum achterkomen hoop ik.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Even voorstellen: Egelhunter

Bericht door Old Faithful »

Welkom op het forum.

Zo zie je maar weer, verstand komt met de jaren. :wink: Ideeën genoeg op het forum en anders kun je altijd vragen stellen.
Groet,

Old Faithful
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer