Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

redscorpionsting zegt Yihaaaaaaa

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
redscorpionsting
Amerika-ontdekker
Contacteer:

redscorpionsting zegt Yihaaaaaaa

Bericht door redscorpionsting »

Hallo allemaal ik ben Emile en ben 41jaar woon tijdelijk in Den Haag vanwege mijn werk en ben bezig met de emmigratie plannen naar de Verenigde Staten ,Ik ben in de laatste vase van mijn K1 visa en ben vol zenuwen ,Tja als je zelf in een ziekenhuis werk en alle rare gevallen om je heen ziet wil je het wel spannend vinden om medisch gekeurd te worden en de intervieuw tegemoet te zien op de ambassade.
Maar ik hou de moed er in en tel mijn dagen af :lol:
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Emile,

:welcome: op dit forum. We zijn benieuwd naar het nog te volgen traject van jouw verhuizing naar de States.

Veel succes met de voorbereidingen.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Emile, natuurlijk zijn wij allen hééééééééél erg benieuwd naar wàt je ginder in de VS gaat doen, hoe je daar toe gekomen bent, waar je gaat wonen, enz... Ik hoop dat je ons niet op onze honger laat zitten (want dat is slecht voor de mentale gezondheid, hahaha)

In ieder geval: welkom op dit leuke forum!
En veel succes met de afhandeling van je visum! Wanneer zou je vertrekken?

(toevoeging: ik heb ondertussen, uit het draadje over Texas, begrepen dat je naar daar wilt trekken)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
redscorpionsting
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Yep ik ben ertoe gekomen omdat ik 2 jaar geleden cupido langs toekomstige vrouw vloog. En we samen besloten Nederland te verruilen voor Texas of Curacao.Maar daar ik allebeide talen machtig ben en de rompslomp wat werk vergunning betreft ,was de beslising gauw genomen. Het werd Texas zij is Texaanse ,maar wel duidelijke afspraken gemaakt wat ziekte kosten en verzekeringen betreft om dat goed aan te pakken,
Werk is geen probleem daar ze mijn kennis goed kunnen gebruiken in het ziekenhuis daar heb al gesprekken gehad maar ga toch even normaal werk doen om de culure shock te over bruggen voor mijn oude beroep op te pakken. Emmigratie zat er toch al in deze komende jaren ,ik wou toch al voor mijn 45 ste Nederland inruilen voor een warmere oord 20 jaar kou is genoeg :D :lol: .
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Nou dan zit je in Texas prima gezien de temperatuur :wink:
Heel veel succes!!

Groetjes Petra
redscorpionsting
Amerika-ontdekker
Contacteer:

yihaaaaaaa visa is binnen

Halooooooo here Iam again i got my visa and will leave the netherlands in DECEMBER WAHOOOOOO going to curacao firts than TO TEXAS
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer