Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: WMAAvanRijn
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Even voorstellen: WMAAvanRijn
Mijn Naam is Wilco 19 Jaar en Vertrek 10 April voor de 3e Keer naar New York City, alleen ditmaal helemaal alleen.
in 2009 heb ik samen met mijn Opa een Rondreis gemaakt door de Oostkust van Amerika van New York naar Canada en vervolgens naar Key West, en in 2010 ben ik nogmaal met mijn Opa naar The Big Apple gereist,
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op dit forum over meer informatie en wat ik allemaal het beste kan doen buiten het genieten om natuurlijk, in mijn planning staat reeds al een Wedstrijd van de Knicks (simpelweg omdat ik een basketball liefhebber ben)
in 2009 heb ik samen met mijn Opa een Rondreis gemaakt door de Oostkust van Amerika van New York naar Canada en vervolgens naar Key West, en in 2010 ben ik nogmaal met mijn Opa naar The Big Apple gereist,
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op dit forum over meer informatie en wat ik allemaal het beste kan doen buiten het genieten om natuurlijk, in mijn planning staat reeds al een Wedstrijd van de Knicks (simpelweg omdat ik een basketball liefhebber ben)
JUL-AUG '09 NY | MA | QC | ON | PA | DC | VA | NC | TN | LA | FL
AUG '10 New York City, NY
APR '13 New York City, NY
MAR '14 Chicago, IL | Boston, MA | New York City, NY
AUG '10 New York City, NY
APR '13 New York City, NY
MAR '14 Chicago, IL | Boston, MA | New York City, NY
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Even Voorstellen: WMAAvanRijn
Hallo Wilco,
Welkom op het forum.
Spannend om alleen naar New York te gaan. En heerlijk om dan helemaal je eigen gang te kunnen gaan.
Veel plezier gewenst met de voorbereidingen van je trip.
Welkom op het forum.

Spannend om alleen naar New York te gaan. En heerlijk om dan helemaal je eigen gang te kunnen gaan.
Veel plezier gewenst met de voorbereidingen van je trip.