Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstelling Featherstones (Dominique)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Featherstones
Amerika-newbie

Voorstelling Featherstones (Dominique)

Bericht door Featherstones »

Hey iedereen,

Ben hier al even aan het lezen, wat een zalig forum, totally addicted.
Maar t word tijd om me even voor te stellen, dat is wel zo netjes e :)

Ben een 28jarige dame (lol) uit Antwerpen en ga in september 2013 voor het eerst met 'de mama' naar de VS. (In principe ben ik al in Florida geweest toen ik 4 was maar kan hier buiten een angstaanjagende Goofy in Walt Disney World niet veel van herinneren dus telt niet mee!)
Ik en de mama gaan vaak samen op vakantie en citytripkes, we hebben proefondervindelijk ondervonden dat we enkel elkanders gezaag kunnen verdragen als we op vakantie zijn en voor de rest zijn we echte giechelkonten dus dat is ideaal :)

Deze reis staat al heel lang op onzen bucket list en dit jaar is het eindelijk zover, california dreaming in progress. Kent iemand de art van Kerne Erickson? Ik heb de California related ones in mijn living hangen, elke dag kijk ik er naar en roept er een stemmetje 'daar ga ik naartoe!!!!' :) Awesome ^^ Ik kan niet wachten tot het september is verdorie ... maar Who knew dat een dergelijke reis plannen part of the fun is ^^

Groetjes,

Dominique
Stephh
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Voorstelling Featherstones (Dominique)

Bericht door Stephh »

Gaaf zeg! Ik wens je alvast veel plezier :) Ben ook nieuw hier op het forum, net voorgesteld ook hier maar moet geloof ik nog worden goedgekeurd :) Vind dit echt een superhandige site staat echt superveel info op en allemaal heel fijn geschreven lees lekker weg.
Persoonlijk blog: http://iStephh.wordpress.com
Fotografie website: http://Stephh.nl
Canon EOS 1100D, EF-S 18-55mm, Pentacon Pentor 50mm f1.8 M42 Lens + EF Canon EOS adapter, iMac, Macbook pro, Iphone 5 & iPod touch.

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer