Na een tijdje rond te hebben gekeken op deze informatieve website heb ik me dan toch maar besloten om me aan te melden op het forum.
Heb zelf nog geen ervaring met Amerika want ben er nog nooit geweest, en weet ook nog niet wanneer. Maar ben in zeer korte tijd zo geïnteresseerd geraakt en ik wil er zo onwijs graag naartoe!
De stad wat mij het meest trekt is Los Angeles, puur omdat ik een reality serie heb gekeken van een groep meiden die daar leven. En dat leek mij ook wel wat. Al ben ik niet de persoon om gelijk daar heen te verhuizen omdat ik dan denk ik wel veel heimwee heb

Laat ik maar een klein beetje meer over mijzelf vertellen; Ik ben Stephanie, geboren in '89 (dus op dit moment 23 jaar oud) en kom uit Twente. Ik zit op voetbal en fitness af en toe. I love Apple! Ik heb een iMac, Macbook pro, iPhone 5 en een iPod touch. Verder ben ik best verslaafd aan series, game ik graag op mijn playstation 3 (o.a. fifa13), ga ik graag met mijn hondje wandelen, hou ik ervan om mooie foto's te maken (amateurfotograafje) en wil zoveel mogelijk van de wereld zien, al laat het budget het nog niet toe dus hopelijk komt dat allemaal nog.
Foto's maak ik van verschillende dingen; Kinderen die gewoon spelen (niet als shoot ofzo), landschappen, mijn hondje Kwiebus (schapendoes), en als ik ergens naartoe ga waar ik niet vaak kom bijv. Amsterdam of op vakantie maar ben nog niet op vakantie geweest sinds ik mijn spiegelreflex heb gekocht (sinds de zomer 2012).
Hoop dat jullie zo een beetje een beeld van me hebben en vragen kunnen natuurlijk altijd worden gesteld, dat vind ik wel leuk

Groetjes, Stephanie.
PS: Als er dingen in mijn onderschrift staan wat er niet mag staan hoor ik het wel (is mijn persoonlijke website en blog)