Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dutchgirl checkin' in

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
dutchgirl
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Dutchgirl checkin' in

Bericht door dutchgirl »

Goedenavond allemaal, Na vele malen gluren heb ik nu maar besloten me aan te melden.Ik ben inmiddels 2x in de Verenigde Staten geweest. Aankomende mei staat het derde bezoek op het programma. In 2010 ben ik voor een week in Noord Texas geweest, ongeveer een uur ten noorden van Dallas. Heb toen ondanks het korte tijdsbestek best wel veel gezien, en ben echt verliefd geworden op het wijdse landschap en de ruimte. In 2011 opnieuw geweest, ondermeer op uitnodiging van een aantal vriendinnen die ik via een amerikaans forum en facebook heb leren kennen. Ben toen een week in Michigan geweest in de buurt van Detroit, vervolgens met de trein van Detroit naar Chicago gereisd... 6 uur achteruit afzien in een ietwat minder comfortabele trein als we hier in Nederland gewend zijn, maar het uitzicht uit de trein was prachtig. In Chicago ook veel gezien en vervolgens via St. Louis, Missouri en Oklahoma naar Dallas gereden. Geweldige ervaring om dat met de auto te doen... Dit jaar ga ik weer naar Dallas, wordt daar opgepikt door een paar vriendinnen, ga dan twee en halve week genieten van een rondrit door Texas via Austin, San Antonio en nog een paar plaatsen.. kijk er al erg naar uit....
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Dutchgirl checkin' in

Bericht door Old Faithful »

Hartelijk welkom op het forum. :wave:
Groet,

Old Faithful
Edcar
Amerika-ontdekker

Re: Dutchgirl checkin' in

Bericht door Edcar »

Hoi, wij gaan eind mei/begin juni een rondje Texas doen,
Zijn ook erg benieuwd naar alles.

Voor ons als gezin de vijfde keer usa maar eerste keer texas.

Wij doen Houston, Dallas/Fort Worth, Austin, New Braunfels, San Antonio en weer terug naar Houston,
Dit in de twee weken tussen de examens en de uitslagen van school van onze beide dochters.

Wij zijn nog op zoek naar een leuk adres om te gaan paardrijden in hill country en waar leuk te tuben bij New Braunfels in de buurt, wie weet kennen jouw vriendinnen wel wat leuke adresjes voor ons.

Veel plezier .

Groetje Edcar
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer