Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Denver zegt hallo

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Denver
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Denver zegt hallo

Bericht door Denver »

Goedemiddag iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum en wil me even netjes voorstellen.
Ik ben al meerdere malen (keer of 10) in de VS en Canada geweest op (vaak) lange vakanties, maar nog nooit met een kind. Dat gaat dit jaar voor het eerst gebeuren en ik verheug me er erg op.

In 2011 zijn ik en mijn man in Las Vegas (valley of fire) getrouwd en nu gaan we in juni met ons 4-jarig dochtertje een maand naar Amerika-Canada. Heel exiting dus!
Onder andere hierom heb ik me hier op het forum aangemeld. Er zijn vast wel topics over het reizen met kleine kinderen naar de Verenigde Staten.

Bovendien heb ik erge last van vliegangst en zag dat er daarover ook een aantal draadjes lopen. Erg interessant allemaal dus!

groetjes en zeker tot ziens :D
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Denver zegt hallo

Bericht door Old Faithful »

Hartelijk welkom op het forum.

Als je de (uitgebreide) zoekfunctie van het forum gebruikt met "reizen met kinderen" en dan "doorzoek alleen: onderwerpen" selecteert, verwacht ik dat je wel enkele relevante topics vindt.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Denver
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Denver zegt hallo

Bericht door Denver »

Bedankt voor de tip Old Faithful! :clap:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer