Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hallo, ik ben Naomi Huisman

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Naomi Huisman
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Hallo, ik ben Naomi Huisman

Bericht door Naomi Huisman »

Hallo allemaal,

Ik ben Naomi, 28 jaar, woonachtig in Enschede en ga deze zomer voor het eerst naar Amerika met mijn beste vriend. Voor ons zelfs de eerste keer buiten Europa en dit is meteen een droom die uitkomt (daar ga ik tenminste vanuit :) ). We vliegen naar LA, gaan van daar uit met een huurauto naar San Diego, Palm Springs, Phoenix, Flagstaff, Grand Canyon, Page, Lake Powell, Bryce Canyon NP, Las Vegas, Death Valley, Mammoth Lakes, Yosemite NP, Reno, Napa Valley, San Francisco, San Luis Obispo, Oxnard en dan weer terug naar LA. In grote lijnen in ieder geval, want de overnachtingen liggen tegen die tijd vast. Tips met do's en don'ts voor onze reis zijn altijd welkom :thumbup:

Ik volg allesamerika al een tijdje ivm de voorbereidingen en voorpret en vind deze site erg informatief. Goed werk!

Groet Naomi
2013 Zuidwesten: http://2013zuidwestamerika.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 Noordoosten: http://2014noordoostamerika.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Hallo, ik ben Naomi Huisman

Bericht door Aricon »

Hallo Naomi,

Welkom op het forum. Mooi reis gaan jullie maken. :thumbup:
Als je je route in het subforum van de reisschema's zet, krijg je vast advies en tips. Vooral bij zo'n eerste reis zijn er altijd zaken die je over het hoofd ziet of die in het echt toch net iets anders zijn dan je je voorstelt. En de forumleden die er al eens geweest zijn helpen je graag om er een fantastische reis van te maken.

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen.
tosca
Amerika-expert

Re: Hallo, ik ben Naomi Huisman

Bericht door tosca »

Welkom Naomi! Heel veel plezier met de voorbereiding van jullie reis!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer