Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
even voorstellen : stefffb
even voorstellen : stefffb
Hé allemaal!
Wij zijn een jong stel, beiden 21 jaar en na onze trip naar Orlando vorig jaar hebben wij besloten eind augustus 11 dagen naar Las Vegas te gaan.
Ik hoop hier wat tips te krijgen met betrekking tot goedkope buffets/restaurants, leuke dingen om te doen en uiteraard leuke uitgaansgelegenheden!
Uiteraard zullen wij onze ervaring hier weer delen na onze reis naar Vegas!
Groetjes,
Stefanie
Wij zijn een jong stel, beiden 21 jaar en na onze trip naar Orlando vorig jaar hebben wij besloten eind augustus 11 dagen naar Las Vegas te gaan.
Ik hoop hier wat tips te krijgen met betrekking tot goedkope buffets/restaurants, leuke dingen om te doen en uiteraard leuke uitgaansgelegenheden!
Uiteraard zullen wij onze ervaring hier weer delen na onze reis naar Vegas!
Groetjes,
Stefanie
Re: even voorstellen : stefffb
Zit ook zelf pas net op het forum, dus of ik gerechtigd ben om je welkom te heten weet ik niet, maar tips voor Vegas heb ik wel. 
Uitgaansgelegenheden genoeg; ik ben bij de club in het MGM Grand en de club 'The Bank' in het Bellagio geweest. De tweede was wel beter dan de eerste. Entree is wel pittig (50$ ongeveer), maar heb je ook wel wat.
Shoppen kan je doen bij winkelcentrum aan de strip of een van de Outlets aan de rand van Vegas. Buffets/Restaurants weet ik niet eigenlijk.

Uitgaansgelegenheden genoeg; ik ben bij de club in het MGM Grand en de club 'The Bank' in het Bellagio geweest. De tweede was wel beter dan de eerste. Entree is wel pittig (50$ ongeveer), maar heb je ook wel wat.

Volgende reis: 8 mei 2015 - 24 mei 2015:
New York City, Philadelphia, Washington D.C., Lancaster, Niagara Falls, Deerfield, Boston, New York City.
New York City, Philadelphia, Washington D.C., Lancaster, Niagara Falls, Deerfield, Boston, New York City.
Re: even voorstellen : stefffb
Hi Robin,
Bedankt voor je reactie!
Ik heb de clubs genoteerd dus we zullen zeker kijken of dit iets voor ons is!
We verblijven in Mandalay Bay, daar is ook net een club geopend volgens de site. Club Light, dus daar zullen we ook gaan kijken.
Is iemand toevallig naar zo'n Rehab Sunday geweest in the HardRock? Leek ons wel een leuke manier om de zondag door te brengen!
Bedankt voor je reactie!
Ik heb de clubs genoteerd dus we zullen zeker kijken of dit iets voor ons is!
We verblijven in Mandalay Bay, daar is ook net een club geopend volgens de site. Club Light, dus daar zullen we ook gaan kijken.
Is iemand toevallig naar zo'n Rehab Sunday geweest in the HardRock? Leek ons wel een leuke manier om de zondag door te brengen!