Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Introductie: Brenda68

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Brenda68
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Introductie: Brenda68

Bericht door Brenda68 »

Hallo, ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Brenda en we hebben dit prachtige land al 2 x mogen bezoeken. De 1e keer een rondreis door Florida 2010 en de 2e keer een rondreis door Californië in 2011 (LA-LV-Zion-Bryce-Mammoth Lakes-Yosemity-SF-LA).
Omdat we beide keren met onze dochter van 11-12 hebben gereisd hebben we voor Amerikaanse begrippen een rustig reisschema aangehouden. Nu zijn we aan het sparen om nog een keer de westkant te bezoeken en datgene wat we overgeslagen hebben alsnog te bezoeken. Dit gaat om de Grand Canyon-Lake Powel - Canyon Lands- Arches NP en boven aan ons lijstje staat Yellowstone NP. Een ambitieuze trip die we in 3 weken willen doen. Zodoende ben ik op dit forum om tips en trucks te lezen en de ultieme route hopelijk te vinden. We hebben in ieder geval weer wat uurtjes leeswerk en voorpret voor de boeg.

Gr. Brenda
goldenhills
Amerika-expert

Re: Introductie

Bericht door goldenhills »

Welkom! Leuke plannen, je kan op het forum vast veel inspiratie opdoen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer