Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even Voorstellen: Gummy

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Gummy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Even Voorstellen: Gummy

Bericht door Gummy »

Hi allemaal!

Mijn naam is Wesley en ik ben 18 jaar. Ik heb in Augustus mijn vriend ontmoet en die is Amerikaan. Sinds die tijd ben ik twee keer naar Tucson gevlogen, in totaal 48 dagen. We hebben samen veel dingen gedaan - van de Grand Canyon tot de kleinste dierentuin die ik ooit gezien heb - en hij is ook al drie weken hier in Nederland geweest en hij vond het prachtig. Ik heb altijd al iets met Amerika gehad, misschien zijn het de mensen, de diversiteit of is het alleen al om de fast-food.. Ik heb geen idee waar het vandaan komt. Nu zijn de plannen ook dat ik die kant op kom binnen nu en vier jaar, aangezien hij binnen anderhalf jaar klaar is met zijn studie aan de University of Arizona en dan een baan gaat zoeken, en ik nog 4 jaar over mijn studie doe. Dit leek ons dus de beste keuze. Ik heb het super naar mijn zin als ik weer op Amerikaanse bodem sta en voel me ook helemaal thuis!

Groetjes,
Gummy - Wesley
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Even Voorstellen: Gummy

Bericht door Aricon »

Hoi Wesley, welkom op het forum. Altijd leuk om weer eens een mede Groninger te verwelkomen, ook al is dat misschien nog maar tijdelijk. :)

Je zult vast veel tijd doorbrengen op dit subforum, dat je misschien op weg kan helpen bij de voorbereidingen voor je emigratie.
Gummy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Even Voorstellen: Gummy

Bericht door Gummy »

Dankje, Aricon!
De verwijzing zal me zeker heel erg helpen! :D
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer