Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rolie hier, aangenaam

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Rolie
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Rolie hier, aangenaam

Bericht door Rolie »

Hallo allemaal, ik ben Ronald en ben volgend jaar samen met mijn vriendin Jorinde van plan vier weken naar Amerika te gaan. Ik ben al een tijdje aan het rondkijken en lezen maar wil nu ook wat adviezen over het e.e.a., dus vandaar dat ik dit account heb aangemaakt.

In 2006 heb ik in het kader van een studiereis al eens vier weken in de VS gezeten en dat vond ik erg gaaf! Washington, Boston, een weekend New York, San Fransisco, een weekend Yosemite, veel IT-bedrijven en universiteiten zijn allemaal de revue gepasseerd. Zonsondergang op een zeiljacht op de baai van San Fransisco met zicht op die ene brug... onvergetelijk. De vierde week ben ik met een oud-studiegenoot van Charlotte in North Carolina naar Key West gereden, en ook weer terug. Was een beste tijd in de auto maar vanuit de bijrijdersstoel toch veel gezien :)
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Rolie hier, aangenaam

Bericht door Aricon »

Hallo Ronald, welkom op het forum.
Je hebt op vier weken tijd al aardig wat gezien van Amerika. Welke hoek gaan jullie volgend jaar bezoeken?
Voor advies om er een mooie reis van te maken ben je hier in ieder geval op de juiste plek beland.

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie reis!
Rolie
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Rolie hier, aangenaam

Bericht door Rolie »

Hallo Aricon, dank! We denken er op dit moment aan om in het noordoosten te beginnen en dan na ongeveer anderhalve week naar het westen te gaan. We realiseren ons dat we zeker niet alles kunnen bezoeken maar wel veel diversiteit zullen tegenkomen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer