Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ok, vergeten! : Rafke

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Rafke
Amerika-ontdekker

Ok, vergeten! : Rafke

Bericht door Rafke »

Inderdaad, ik was vergeten mezelf voor te stellen op dit forum. Mijn vrouw en ik gingen de eerste maal naar de USA in 2010. Dat jaar waren we 30 jaar getrouwd en in eerste instantie wilden we dat vieren met onze broers en zusters en hun kroost. Maar omdat we allebei uit een tamelijk groot nest stammen, leek ons dat toch wat duur. Daarom besloten we dat geld te gebruiken om de reis van ons leven te maken. En dat is ons zo goed meegevallen dat ik ondertussen met de voorbereiding bezig ben van onze vierde reis. En dat is op zich al zeer leuk.
Dit forum is voor mij dan ook een ware ontdekking, zoveel gelijkgezinden!

Rafke
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Ok, vergeten!

Bericht door Aricon »

Hallo Rafke,
Welkom op het forum.
Wat heerlijk om de reis van je leven nog een paar keer over te kunnen doen! :thumbup:
Amerika is een prachtig land, zoals je inmiddels wel weet, en het is fijn als je de mogelijkheid hebt om er meer dan één keer een bezoek aan te brengen.
Veel plezier gewenst hier op het forum en vooral natuurlijk met de voorbereidingen van jullie toekomstige reis / reizen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer