Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen Henk & Janet

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Henk&Janet
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Voorstellen Henk & Janet

Bericht door Henk&Janet »

Hallo Allemaal,

Wij zijn een echtpaar met twee kids van 14 en 15 jaar en een Golden Retriever van 5 jaar.

We gaan komend jaar (2014) voor het eerst naar de VS, we gaan samen met onze 2 kids, een rondreis van 26 dagen maken per auto.
Beginnend in NY, maken we een rondreis van 10 dagen, waarna we naar SF vliegen om in het westen de rest van de vakantie al rondreizend af te sluiten.

We hebben nog genoeg vragen, je zal onze vragen vanzelf tegenkomen bij desbetreffende onderwerpen.

Henk & Janet
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Voorstellen Henk & Janet

Bericht door Aricon »

Hallo Henk en Janet, welkom op het forum.

We zien hier niet vaak mensen die eerst 10 dagen oost doen en vervolgens nog eens 2 weken west. Ik ben benieuwd naar jullie route(s).

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen voor jullie reis! :)
Henk&Janet
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Henk&Janet »

Aricon schreef:Hallo Henk en Janet, welkom op het forum.

We zien hier niet vaak mensen die eerst 10 dagen oost doen en vervolgens nog eens 2 weken west. Ik ben benieuwd naar jullie route(s).

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen voor jullie reis! :)
Bedankt en we zullen zoveel mogelijk proberen te delen met de forumlezers :thumbup:
ellenhoft
Amerika-newbie

Bericht door ellenhoft »

Hoi Henk en Janet,
Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervaringen gaan zijn, vooral het westen omdat wij ook plannen om naar daar te gaan.
Laat het ons weten!
Groetjes Ellen
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer