Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen! - AlissaCarly

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
AlissaCarly
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Even voorstellen! - AlissaCarly

Bericht door AlissaCarly »

Hallo iedereen! Ik ben Alissa (25) en heb me net hier aangemeld. Ik ben bezig om een K-1 verloofdenvisum te krijgen voor de VS en hopelijk wordt deze snel goedgekeurd! Daarna ga ik naar New Jersey emigreren om bij mijn verloofde te zijn. Misschien zijn hier wel meer mensen bezig met dezelfde visum en kunnen we verhalen delen? :)
Sinds 13 januari '14 bezig met mijn K-1 visum procedure!
Gabbyxx
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Even voorstellen! - AlissaCarly

Bericht door Gabbyxx »

Hey welkom!

Zoals ik al in het andere topic vermeld had, ben ik ook bezig met de k1 visa, is echt super spannend.
Hopelijk word het snel goedgekeurd en kun je samen zijn met je (aanstaande) man :) Succes!
04-03-14 -> K1 visa goedgekeurd.
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
AlissaCarly
Amerika-newbie

Hallo, en dankjewel! :D Hoe ver ben jij in het proces? En bij welke Service Center? Ik heb pakket 1 ingeleverd, mijn NOA1 gekregen en nu een Alien Registration Nr. Hopelijk gaat het snel :) Maar ik zit ook op het VisaJourney forum (voor praktische hulp) en daar zijn mensen soms echt een jaar bezig :|
Gabbyxx
Amerikafan

Bericht door Gabbyxx »

We zijn in september 2013 begonnen, ik heb eind feb mijn medische keuring en begin maart de interview in Amsterdam. Dus het gaat al snel :D
AlissaCarly
Amerika-newbie

Jeetje, dat is inderdaad snel! Dan had je echt alles perfect op orde. Hoe lang kwam je NOA2 binnen na de NOA1? Daar zit ik nu dus op te wachten. Ik check elke dag de status haha :P
Gabbyxx
Amerikafan

Bericht door Gabbyxx »

Haha ja klopt, mijn verloofde heeft echt veel gestuurd..een heel boekwerk xD. Maar blijkbaar heeft het geholpen. We kregen na 2 maanden bericht dat het er allemaal goed uitzag en dat ze het naar Nederland gingen opsturen. Maar dat wachten is echt zo irritant. Elke dag kijk je er na uit.. of er al iets veranderd is... en soms lijk het wel een eeuwigheid! Maar hopelijk gaat het bij jou ook snel !
AlissaCarly
Amerika-newbie

Klopt, wij hebben het pas 13 jan opgestuurd en ik ben nu al zo nerveus! Laat staan nog maandenlang wachten! :) Maar ja, ondertussen kan mijn verloofde in de VS alvast vanalles regelen, dan hebben we straks een huis en auto enzo. Hopelijk is de mijne ook maar 2 maanden, zoals jij :D
Gabbyxx
Amerikafan

Bericht door Gabbyxx »

Ja dat is inderdaad wel handig, dat hij tijd heeft om dingen te regelen. Mijn verloofde komt hopelijk zaterdagochtend aan in Amsterdam voor een weekje op visite :D . We hebben elkaar meer als 6 maanden niet gezien. Maar ze hebben gisteren sneeuw gehad en heel de staat ligt plat...ben zo bang dat hij niet kan komen :o :o
AlissaCarly
Amerika-newbie

Wauw, super! Veel plezier samen! Dat zal leuk worden :) Mijne komt ook volgende week op een spontaan bezoekje, hoorde ik vandaag. Helaas maar 3 dagen, maar beter dan niets <3 Zijn staat heeft ook ontzettend veel sneeuw, dus same worries van mijn kant :shock:
Gabbyxx
Amerikafan

Bericht door Gabbyxx »

Dat gaat wel lukken :P. Super leuk dat je verloofde ook komt, inderdaad beter iets als niets! Je liefde weer in het echt zien is toch altijd weer anders dan dat skypen..ik word het soms zo beu!! maar ja.. is even niet anders. Volgens mijn verloofde denkt hij wel dat hij kan komen.. het word vandaag en morgen al weer warmer. Hopelijk kan die van jou ook komen. Blijven duimen :wink:
AlissaCarly
Amerika-newbie

Doe ik! Komt helemaal goed :D Laat maar weten hoe het bezoekje was! En neem maar veel foto's als bewijs voor bij het interview haha ;)
Gabbyxx
Amerikafan

Bericht door Gabbyxx »

Week weer voorbij :(. Was echt weer super om hem in het echt te zien na 6 maanden. Helaas moest ik hem gisteren weer wegbrengen naar Schiphol...nooit leuk om afscheid te nemen. Maar we weten beiden dat het nu niet meer zo lang is en hopelijk is het de laatste keer, als alles goed gaat met de visum :) tot die tijd maar weer skypen :wink: Hoe waren jou 3 dagen met je verloofde?
liekem83
Amerika-ontdekker

Bericht door liekem83 »

wow leuk om jullie berichtjes te lezen. nieuw hier, maar ook verliefd op n amerikaan..
ben benieuwd hoe het gaat met jullie visum! succes alvast!
ik hoop er in de toekomst een aan te vragen. maar zover is t bij ons nog niet ;)
AlissaCarly
Amerika-newbie

@Gabby: Vervelend is dat he :( Maar misschien dat je hem volgende keer ziet en dan je visum hebt! :D Jullie hebben zeker wel een ontzettend leuke week gehad samen? Denk je dat het nog lang gaat duren voor je hem weer ziet?
Mijn vriend (oeps, verloofde, nog even wennen :lol: ) heb ik zaterdagochtend weggebracht, we hadden helaas maar 1,5 dag samen omdat hij eigenlijk op zakenreis was hier :( Het was veel te kort, maar alsnog beter dan niets! Het was zo gezellig weer, alsof we net pas verliefd waren!

@Lieke: Welkom hier! Wat leuk dat je ook verliefd bent op een Amerikaan :D Ze zijn ook wel heel leuk :oops: Zijn jullie al lang samen? Hoe heb je hem ontmoet??
Gabbyxx
Amerikafan

Bericht door Gabbyxx »

AlissaCarly schreef:@Gabby: Vervelend is dat he :( Maar misschien dat je hem volgende keer ziet en dan je visum hebt! :D Jullie hebben zeker wel een ontzettend leuke week gehad samen? Denk je dat het nog lang gaat duren voor je hem weer ziet?
Mijn vriend (oeps, verloofde, nog even wennen :lol: ) heb ik zaterdagochtend weggebracht, we hadden helaas maar 1,5 dag samen omdat hij eigenlijk op zakenreis was hier :( Het was veel te kort, maar alsnog beter dan niets! Het was zo gezellig weer, alsof we net pas verliefd waren!

@Lieke: Welkom hier! Wat leuk dat je ook verliefd bent op een Amerikaan :D Ze zijn ook wel heel leuk :oops: Zijn jullie al lang samen? Hoe heb je hem ontmoet??
Welkom Lieke! :)

@AlissaCarly, Ja we hebben echt een super leuke week gehad. Jammer dat het zo snel voorbij was. We hebben samen gepland als de visum goedgekeurd word dat ik dan zo snel mogelijk kom, hopelijk eind maart of begin april. Ik wil niet langer wachten! Haha ja verloofde klinkt zo apart..1,5 dag wow dat is inderdaad super kort!! Maar ja hem weer in het echt zien maakt het allemaal weer goed :wink:
AlissaCarly
Amerika-newbie

Gabbyxx schreef:@AlissaCarly, Ja we hebben echt een super leuke week gehad. Jammer dat het zo snel voorbij was. We hebben samen gepland als de visum goedgekeurd word dat ik dan zo snel mogelijk kom, hopelijk eind maart of begin april. Ik wil niet langer wachten! Haha ja verloofde klinkt zo apart..1,5 dag wow dat is inderdaad super kort!! Maar ja hem weer in het echt zien maakt het allemaal weer goed :wink:
Ja, het was ook bijna onmogelijk om wat leuke uitstapjes te plannen enzo :( Maar hij nam me lekker mee uit eten voor mijn verjaardag omdat hij er dan niet is, dus dat was leuk :D Ik hoop snel mijn NOA2 te krijgen, maar ik kijk elke dag op Igor's List en geen van de mensen voor mij (van de maand januari) zijn nog niet goedgekeurd, dus het zal nog even wachten worden :S

Dat zou echt super zijn, als je in maart of april al weg kan! Ik kan niet zo snel als ik word goedgekeurd, moet nog een maand notice geven op mijn werk.. en ik neem mijn twee katten mee dus daar moet ik nog vanalles voor regelen! :blink:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer