Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
introductie, Adrie
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
introductie, Adrie
Hallo forum leden,
Even voorstellen.
We gaan met onze 2 zoons (19 en21jr) van 23 April tm 14 Mei naar de VS.
We reizen in de tijd van Las Vegas via Grand Canyon, Monument valey, Moab, Saltlake naar onze familie in Wendell vervolgens naar Yosimity en eindigen in Sanfrancisco.
De route die we volgen staat in grote lijnen "vast". Ik hoop op het forom nog wat tips te vinden en te krijgen van ervaren reizigers. Tips voor "goedkope" overnachtingen/hotels, eten ed.
We hopen het : als ik dat had geweten gevoel te voorkomen.
Adrie
Even voorstellen.
We gaan met onze 2 zoons (19 en21jr) van 23 April tm 14 Mei naar de VS.
We reizen in de tijd van Las Vegas via Grand Canyon, Monument valey, Moab, Saltlake naar onze familie in Wendell vervolgens naar Yosimity en eindigen in Sanfrancisco.
De route die we volgen staat in grote lijnen "vast". Ik hoop op het forom nog wat tips te vinden en te krijgen van ervaren reizigers. Tips voor "goedkope" overnachtingen/hotels, eten ed.
We hopen het : als ik dat had geweten gevoel te voorkomen.
Adrie
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: introductie, Adrie
Hallo Adrie, welkom op het forum.
Zoals je vast al gezien hebt, kun je hier heel veel informatie vinden over de route die je gaat rijden. Als je vragen hebt, of je wilt je hele route laten bekijken, open dan zelf een topic in één van de subfora.
Veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie reis!
Zoals je vast al gezien hebt, kun je hier heel veel informatie vinden over de route die je gaat rijden. Als je vragen hebt, of je wilt je hele route laten bekijken, open dan zelf een topic in één van de subfora.
Veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie reis!