Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw hier!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
stokje83
Amerika-ontdekker

Nieuw hier!

Bericht door stokje83 »

Hallo Allemaal,

Ik zou me graag even willen voorstellen. Ik ben Ramona en Nederlandse woonachtig op Aruba.
Ivm het werk van mijn partner wonen wij hier voor een tijd van 4 jaar samen met onze twee kleine kinderen (1 en 2)
Vanuit Aruba zouden we graag Amerika willen ontdekken en we willen dit jaar beginnen met een rondreis door Florida. Aangezien onze kindjes nog erg klein zijn, willen we dit eerst eens even uitproberen.
Vanuit Aruba zijn we binnen 3 uur in Miami , dus onze reistijd is niet zo lang.

We zijn nu aan het orienteren wat voor ons de beste route is en welke bezienswaardigheden en activiteiten voor ons gezin het beste zijn. Aangezien ze allebei nog gratis entree hebben tot de Disney parken zullen deze zeker niet ontbreken. Als iemand ons nog tips kan geven, heel graag !! :thumbup:

Zonnige groet , Ramona
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Nieuw hier!

Bericht door sharon-vb »

Hoi Ramona,

Welkom op het forum!
Leuk dat je met kleine kinderen gaat reizen.
Wij maken in de zomer onze tweede Amerika reis met kinderen. Wij vliegen vanuit Nederland en dat is goed te doen hoor. Drie jaar geleden met onze dochter van (toen) drie jaar, deze zomer met onze dochter van zes en dochter van tien maanden.
Doe het vooral rustig aan! Rondreizen met kinderen gaat nu eenmaal op een veel lager tempo dan wanneer je het zonder kinderen zou doen. Rij niet te lange afstanden per dag en blijf overal minstens twee nachten.

Groetjes Sharon.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer