Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DZire zegt: Hallo iedereen!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
DZire
Amerika-ontdekker

DZire zegt: Hallo iedereen!

Bericht door DZire »

Hoi,

ik ben Guido Leijten en woon in Hoofddorp (Noord-Holland.)
Ik ben 19 jaar en erg geïnteresserd in Amerika en ik wil volgend jaar er naartoe emigreren met een beetje geluk! :)

Ik ben hier op het forum aangemeld zodat ik meer te weten kan komen over de staat Ohio waar ik graag heen wil en over hoe ik mijn studentenvisum kan krijgen.
Ik weet namelijk helemaal niet waar ik moet zoeken voor informatie!
Ik heb deze site gevonden via google, maar ik vond op de site zelf niet de informatie die ik zocht.
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Welkom op dit forum, Guido!

Wil je nou emigreren of studeren (met een studentenvisum) in Amerika? En waar in Ohio wil je heen gaan?

Edit Mod: draadje vanaf hier afgesplitst en verplaatst naar Tijdelijke visa voor Amerika. Discussie kan hier voortgezet worden.
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Joanna
Amerika-ontdekker

Dzire Hallo Allemaal

Bericht door Joanna »

Hallo Dzire,

Ik las dat je naar Ohio wilt gaan emigreren, op een studentenvisum. Ik wil niet dullig doen, maar ik weet wel zeker dat je dat niet gaat lukken.
Studeren is anders dan emigreren.
Ik woon zelf al meer dan 8 jaar in Ohio en geloof mij zo makkelijk als jij het beschrijft gaat de emigratie absoluut niet.
Het heeft mij ongeveer 5,5 jaar geduurd voordat ik Amerikaanse was.
En ik weet niet of je al eens vaker in Ohio geweest bent, maar hier echt wonen is geheel anders dan een paar weekjes op vakantie of een half jaartje studeren.
Weet je al naar welk college of universiteit je wilt? En je bent out of state zo je betaald altijd veel meer voor een jaartje college dan in state studenten.

Groetjes,
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer