Gaat ze de bloemen voor de trouwerijen zelf maken? Nouja niet de bloemen, maar de bloemstukken bedoel ik.
Ik heb bij twee verschillende bloemisten gewerkt hier in NC en hoe zal ik het zeggen, de smaak voor bloemen van Amerikanen is toch wel "interessant" te noemen.
Weet niet of ik je kan aanraden om je bij 1-800-flowers of teleflora of ander soortige bedrijven aan te sluiten. Je moet conform hun recepten werken (en dus hun schreeuwerige potjes en vazen inkopen) en zoals ik al zei die zijn toch wel erg anders dan in Nederland gewend. Denk jaren 70 in NL.
Feit is ook wel dat Amerikanen niet vaak voor hun zelf een bloemenwinkel binnen lopen.
Maar veel online of per telefoon bloemen bestellen voor familie drie staten verder op.
Dus een aansluiting bij een landelijke organisatie is denk ik wel belangrijk.
Maar ik zou denk ik alleen de "designers choice" en the dozens roses willen aanbieden als ik zou mogen kiezen.
Ook zijn de klanten enorm (lees ENORM) veeleisend. 1 bruin of verkreukeld blaadje aan een roos en ze staan bij je op de stoep. En ik zou alvast gaan oefenen voor prom night corsages en bouttonierres.

Daar wordt veel aan verdiend als je het mij vraagt.