Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hallo, Daphne stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Wagie
Amerika-ontdekker

Hallo, Daphne stelt zich voor

Bericht door Wagie »

Hallo allemaal,

Volgend jaar gaat het eindelijk gebeuren: mijn man, dochter van 8 en ik gaan naar Amerika :D
We willen naar het zuidwesten en hebben al een globale planning. San Fransisco, Yosemite, Las Vegas, Monument Valley, Las Vegas. We gaan een dag of 20. Ons plan is om een voor de eerste nacht te boeken, bij Monument Valley en misschien in Las Vegas. De rest willen we ter plekke boeken.
Ik zie dat veel mensen hier zelf alles boeken in plaats van bij het reisbureau. Ik snap de voordelen, maar vind het best wel spannend om alles zelf te doen. Vraag mij af of je dan wel dezelfde algemene voorwaarden hebt (bijv. bij annulering). En hoe vind je de beste deals? Er is zoveel aanbod! Daarnaast kunnen we nog niet boeken, omdat we nog wachten op goedkeuring van onze vakantieplanning. Zij we nog op tijd als we bijvoorbeeld in december boeken?
Ik heb al veel tips van dit forum gehaald, echt super. Hoop dat jullie ons ook kunnen helpen met deze vragen!

Groetjes, Daphne
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Hallo, Daphne stelt zich voor

Bericht door Mrvanilla »

Hoi Daphne, welkom op het forum. Leuk dat je je hebt aangemeld en leuk dat jullie naar het westen van Amerika gaan, een schitterend gebied. Ik zie dat je ondertussen een topic hebt geopend met jullie reis als onderwerp. Je zult een hoop tips krijgen. Ik zou je toch aanraden om zeker in en om de nationale parken iets te bespreken. het aanbod van accommodatie is daar meestal beperkt en razendsnel vol. Of je zelf moet boeken of via een bureau kan ik niet voor je beantwoorden; dat is namelijk heel persoonlijk. Het enige wat ik kan zeggen is dat zelf boeken lang niet zo ingewikkeld is als dat veel mensen denken. Zeker niet meer sinds de komst van het internet. En met hulp van het forum kun je al een goed duwtje in de rug krijgen.

Voor nu veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes,
Daniel
Wagie
Amerika-ontdekker

Re: Hallo, Daphne stelt zich voor

Bericht door Wagie »

Dank je wel voor de tips Mrvanilla. We gaan er in duiken!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer