Even mezelf voorstellen.. Ik ben Ronald (43), en woon in een klein dorpje in Brabant.. Amerika heeft mij altijd al geboeid al vanaf toen ik nog op de lagere school zat door tv en films.. En die interesse voor Amerika was uiteraard een enorm stuk groter geworden toen ik 11 jaar oud was, en met het hele gezin, vader en moeder en mn 2 broers naar een oom en tante op vakantie gingen, die in Canada, Ontario woonden.. Vanuit Canada zijn we toen naar Florida gereden, waar mn neef woonde, en waar hij in het leger zat.. Die reis heeft toen al zoveel indruk op mij gemaakt.. Die grote auto's en pick-up trucks die er overal rondreden, die mooie blinkende enorme grote trucks, en die gigantische hoge flatgebouwen, politie-auto's, brandweer-auto's, ambulances, Wieeeeeeeeeeuuuuuuuuuwwwwwiewiewiewiew de hele dag en nacht maar door..!!

En dat in maar 3weken tijd, zoveel gezien en gehoord, en alles in mn kop blijven zitten.. Het was zelfs zo dat ik tegen mn neef zei: als ik wat ouder ben, ga ik ook in Amerika wonen.. Sindsdien ben ik al verschillende keren naar Amerika geweest op vakantie.. Met mn broers een aantal keer, een collega, neef etc.. Puur om hen te laten zien hoe mooi het land gewoon is.. Afgezien dan van mijn broers, die zijn net als ik verknocht aan Amerika sinds die reis toen.. En wat wil het geval nu, ik heb een paar jaartjes geleden een vrouw leren kennen via een datingsite, en wat vrij in het begin al aardig goed klikte.. Na verloop van tijd begonnen we ook te smsen met elkaar, en nog wat later dagelijks aan het whatsappen met elkaar, en in de weekenden on Skype.. Allemaal geweldige uitvindingen overigens, ik zou er niet meer aan moeten denken om alleen maar met brieven te moeten corresponderen met elkaar..!! Afgelopen Mei ben ik op vakantie geweest bij haar in Detroit, en dat was echt zo erg leuk geweest.. We zijn samen met haar zoontje naar Tybee Island, GA gereden voor een heerlijke week vakantie.. Speciaal voor mij geregeld, want zij had eigenlijk geen vakantie, en haar zoontje moest eigenlijk naar school toe..

We hebben besloten om te gaan trouwen, zodat we voor altijd bij elkaar kunnen zijn, en een mooi gezinnetje vormen.. We zijn in Augustus begonnen met de aanvraag van het Fiance visa, en op 3 Oktober was de visa goedgekeurd.. Nu is het wachten op een uitnodiging van de Amerikaanse Ambassade in Amsterdam voor een interview, nadat ik mijn laatste formulieren klaar gemaakt heb..