Gisteren bij Dr. Wildiers in Antwerpen langsgeweest voor het medisch onderzoek.
Hij doet deze op donderdagen tussen 16-18u. Wegens de enorme regenval was het daar rustig, slechts 1 patient voor mij

Hoewel hij aan de telefoon een beetje kort en nors overkwam, is de dokter best vriendelijk en gezellig. Hij maakt vlot een praatje over waar ik naartoe ga, over obamacare, noem maar op.
In principe is het enkel even bloed trekken, bloeddruk meten, hart en longen beluisteren, en een vragenlijstje afwerken.
Dan schrijft hij mij nog een ontbrekend vaccin voor, en geeft hij mij de RX voor. Nog geen 20m bezig.
Voor de RX moet ik ongeveer 1.5km verder bij een radiologiecentrum zijn. Daar is alles op 10m rond. De dokter (Mevr. Pouders) daar is ook vriendelijk en maakt een praatje over de verhuis.
Omdat ik vlakbij Dr. Wildiers geparkeerd sta, spring ik daar even binnen om de RX af te geven, zodat ik daar alvast niet meer naar moet omkijken.
Volgende donderdag (15e) ga ik dan nog even langs om de resultaten van het bloedonderzoek en de hele vragenlijst op te halen, en wordt ook het vaccin nog even gezet.
En dan zou ik in principe klaar moeten zijn voor het interview op de 16e...