Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ff voorstellen

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Delfien
Amerika-ontdekker

Ff voorstellen

Bericht door Delfien »

Hoi,

Ik ben al enkele maanden actief op jullie forum... zelf iets posten en veel, heel veel rondneuzen en ideeën opdoen.
Wij (mijn man (29) en ik (27) wonend in West-Vlaanderen) dromen al jaren van een verre reis en vorig jaar hebben we eindelijk de beslissing genomen. Zo begon onze zoektocht naar onze droomreis en dit werd Amerika.
Onze reis staat gepland en wij vertrekken in april voor 3 weken... een rondreis te starten en eindigen in San Francisco.
Zo spannend die voorbereidingen maar o zo leuk.

Ik heb super veel gehad en heb nog steeds zeer veel aan jullie website/ forum.

Bedankt hiervoor.
Afbeelding
USInsider
Amerika-expert

Re: Ff voorstellen

Bericht door USInsider »

Hi Delfien - welkom op het forum !
Voor de meesten hier is de US hun 'droomreis'. En terecht.

Houdt er wel rekening mee dat het in april hier en daar in CA nog koud kan zijn.

Ik wens jullie beiden een prettige vakantie !
Delfien
Amerika-ontdekker

Bericht door Delfien »

Bedankt...

Wij zijn idd al op de hoogte dat het op verschillende plaatsen nog frisjes (lees: koud) zal zijn :D.
Afbeelding
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Hahah, dat is inderdaad een leukere omschrijving, 'frisjes'. Die was ik even kwijt - gevolg van 21 jaar in de US.

Mijn moeder had er ook een omschrijving voor. Die zei dan: 'het is wel wat warmer aan het worden, maar het is toch nog koud in de natuur'.
Dat is nu bij ons een gevleugelde uitdrukking. (We hebben een heel repertoire.)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer