Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Caro66 voorstellen

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Caro66
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Caro66 voorstellen

Bericht door Caro66 »

Dag allemaal,

Eind april ga ik samen met mijn 16 jarige dochter naar New York en daar hebben we heel veel zin in!
We zijn in oktober 2013 met het hele gezin naar Ford Lauderdale geweest waarvandaan we heel veel gezien hebben. Mijn man en ik hebben in 1998 een prachtige rondreis door het Zuidwesten gemaakt en we zijn in 2008 samen naar New York geweest. Ik hou van de verscheidenheid van Amerika, schitterende natuur, geweldige steden, je kunt altijd iets kiezen wat je leuk vindt om te doen want het is er allemaal.
En de dag beginnen met buttermilk pancakes natuurlijk!

Ik lees het forum graag, heb er ook al goede informatie vanaf gehaald. Ik spaar nog even wat vragen op en plaats die graag later.

Groeten, Caro
1998: Zuidwesten
2008: New York
2013: Florida
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Caro66 voorstellen

Bericht door Aricon »

Welkom op het forum, Caro.
Leuk dat je met je dochter naar New York gaat. Eind april vind ik een heerlijke tijd om daar heen te gaan.
Je vindt hier op het forum veel informatie en tips over New York. Daarmee heb je heel veel voorpret! :)
Caro66
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Caro66 voorstellen

Bericht door Caro66 »

Bedankt Conny, ik heb meteen even je blog bekeken, leuk!
1998: Zuidwesten
2008: New York
2013: Florida
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer