Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Margay

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Margay
Amerika-ontdekker

Even voorstellen: Margay

Bericht door Margay »

Hallo iedereen!

Zoals het hoort, stel ik mij even voor :) Ik ben Audrey. Mijn vriend en ik stappen in september in het huwelijksbootje en we zouden graag op huwelijksreis gaan naar Amerika. We hebben ons oog laten vallen op de Westkust. Ik ben volop aan het lezen en informatie aan het inwinnen. De plekken die we graag zouden bezoeken zijn: San Francisco, Las Vegas, Los Angeles, Yosemite National Park, Grand Canyon, Monument Valley en Lake Powell. Hoe meer ik lees, hoe meer ik wil bezoeken! :)

Voorlopig is er nog niets geboekt. We willen eerst wat beter zicht krijgen op het kostenplaatje. Dat ben ik nu volop aan het uitpluizen. Ik ben ook een route in elkaar aan het steken op basis van posts op dit forum en andere websites. We willen natuurlijk zoveel mogelijk meepikken als we er zijn, maar we willen ook niet constant in de auto zitten en in een super snel tempo alles bezoeken. Dus dat wordt even zoeken naar een mooi evenwicht.

Als jullie tips hebben, altijd welkom! :)

Groetjes
Audrey/ Margay
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Margay

Bericht door PSVwally »

Welkom op het AA forum en alvast gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk.

Je kan het beste in het zuidwest route deel van het forum een eigen topic openen en daar al je vragen in stellen. Wat opvalt is dat altijd de meeste 1e routes erg op elkaar lijken.
Lees andere topics door en de reisverhalen die mensen onder hun posts hebben staan.

HIER kun je een basis vinden om je reis op te starten. Gebruik ook ontdek Amerika waar je veel info kunt vinden over wat er in de Nationale Parken allemaal te doen is.

Veel succes met het plannen
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer