Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York Pass

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
peter1107
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

New York Pass

Bericht door peter1107 »

Ik ga in Mei een week naar New York met mijn gezin en overweeg om een New York pass aan te schaffen.
Heeft iemand ervaring met zo'n pass en er is nu 15 % korting tot 22 Maart of zijn er altijd kortings acties ?
marfre1970
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: New York Pass

Bericht door marfre1970 »

ik heb geen ervaring met de new york pass, maar overweeg om voor ons volgende bezoek de New York Explorer Pass aan te schaffen. Deze kaart kun je ook zelf samenstellen met de gewenste attracties.

http://www.smartdestinations.com/new-yo ... c_Prod_Exp
1998: New York
2014: New York
2015: rondreis Florida en New York
2018: rondreis Californië
2020: rondreis Oregon - Canada
leontineD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door leontineD »

Wij hebben in de zomer van 2013 deze pas gebruikt, de weekpas omdat we er 6 dagen waren.
We hebben het er ruimschoots uitgehaald. Wij kregen toen ook kortingsbonnen voor restaurants e.d.
Het ideale vonden wij dat als je niet zeker weet of het leuk is en je het toch bij de pas erin hebt, je er toch naartoe gaat en als het niet leuk vindt zo weer buiten staat zonder het je extra geld kost.
Ook een voordeel is dat er een aantal fast-lines zijn. Bijv. bij Madame Tussauds, drukke rij maar wij konden snel doorlopen.

Wij hebben eerst gekeken wat we in ieder geval wilden doen en deze entreegelden bij elkaar opgeteld. Daarna de kosten vd pas bekeken. Daaruit kwam dat de pas goedkoper was.
Volgens mij hebben we het toen ook via internet gekocht. We kregen een bevestiging die we mee moesten nemen naar het kantoortje waarna we de pas kregen. (Op 8th of 9th avenue dacht ik of bij Planet Hollywood, beide makkelijk te vinden).
Je krijgt er een boekje boekje bij waarin staat waar de pas geldig is.
Laatst gewijzigd door leontineD op 20 mar 2015, 19:17, 2 keer totaal gewijzigd.
2011: Zuidwest 2013:New York, Texas
peter1107
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door peter1107 »

Ik denk ook dat het grote voordeel van de pass is dat je bij en aantal attracties veel eerder naar binnen loopt en ga hem dan ook wel bestellen.
leontineD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door leontineD »

Ik denk dat je er geen spijt van gaat krijgen.
Rockefeller heeft trouwens ook een fast-line. Je krijgt dan een kaartje met een tijd dat je terug kan komen om de toren op te kunnen. Bij ons zat er volgens mij een klein uurtje tussen kaartje halen en de toren op mogen.
Alle attracties kan je 1x doen met de pas.
2011: Zuidwest 2013:New York, Texas
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer